Monthly Archives: March 2008

Fòrum sobre “La plaça del Diamant”

portada.jpg

Després de la lectura, de l’itinerari literari i del comentari de la novel·la… Quina és la teva opinió sobre la novel·la?

  • Ha canviat la teva percepció des de la primera lectura?
  • Quins aspectes en destacaries?
  • Hi ha algun moment que t’hagi impressionat i que vulguis comentar?
  • Tria un dels objectes emblemàtics de la novel·la. Busca un fragment en què aparegui i explica per què l’has triat.
  • Hi ha algun símbol que et sembli suggerent?

ENVIA EL TEU COMENTARI ABANS DE L’11 DE MARÇ