Quan arriba la primavera

“La primavera és la millor estació per gaudir del nostre entorn natural. I ho fem!

Cada any, al final del segon trimestre, els mestres d’Educació física organitzen una “Marxa de Regularitat” per als estudiants de Primària.

La ruta té lloc al verd entorn que ens envolta. La primavera està tot just començant i la natura s’està despertant!

En grups petits d’alumnes d’entre 7 i 12 anys, caminem durant una hora aproximadament per l’itinerari marcat: turó amunt, a través del bosc, pels camps, turó avall i cap a l’escola de nou.

Després de la caminada tothom es sent feliç d’haver-ho fet. De ben segur, és una sensació especial.”

(“Catalunya: our natural environment”, pàg.10)

Aquest fragment pertany al text creat pels alumnes de 4t de Primària l’Escola Can Sorts (curs 2011-2012). El llibre original està escrit en anglès i el podeu llegir a la biblioteca escolar, en paper imprès, o aquí mateix, en versió digital:

Catalunya: our natural environnement