ANIMACIÓ A LA LECTURA

Cada curs es fan activitats, més o menys lúdiques, per afavorir el gust per la lectura entre el nostre alumnat. Aquestes són diverses, per exemple:

• La lectura de la imatge, la interpretació de textos, la cerca d’informació són aspectes necessaris en l’aprenentatge del dia a dia, però ho farem de forma divertida i a partir d’una revista infantil adequada a l’edat dels alumnes.
  • S’expliquen contes, utilitzant tècniques diverses per cridar més l’atenció dels nens i nenes que l’escolten, i fent un treball  cooperatiu  entre intercicles.
  • Hi ha préstec diari a la biblioteca per tots els alumnes de Primària. i aquesta resta oberta totes les hores de pati i també de 5 a 6:30 hores de la tarda.
  • Teatre llegit pels alumnes de Cicle Superior.
  • Espectacles compaginant poesia i música.
  • L’arribada d’un il·lustrador que explica una història mentre fa un dibuix….

EL DIMARTS 27 D’ABRIL

Educació Infantil.