SORTIDA FINAL DE CURS!

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial, hem acomiadat aquest curs fent una sortida genial per l’Alt Empordà.

Primerament hem anat a visitar el Centre de Reproducció de Tortugues de l’Albera, on ens han explicat un munt de coses sobre les tortugues i en especial de la tortuga Mediterrània. Després hem agafat el tren que ens ha portat fins a Llançà on hem dinat a la platja i hem estat una bona estona jugant i fent castells de sorra!!!

Ha estat un dia magnífic i ens ho hem passat súper bé!!!

Clica aquí per veure les fotos.

CUCS DE SEDA

A la classe d’Infantil hem tingut cucs de seda!!!

A l’inici de la primavera, ens van portar cucs de seda a la classe i vam decidir que els cuidaríem fins a convertir-se en papallones.

Sabeu què mengen? Fulles de Morera!!! Quina sort tenir Moreres al pati!!! Els hi hem donat menjar cada dia i també els hi hem hagut de netejar les caques; i en fan moltes!!!

Ens ha agradat agafar-los i tenir-los una estona a sobre la mà; fan pessigolles! Els cucs mengen molt i creixen molt ràpid. Quan són molt grans, fan un capoll amb el fil de seda i s’hi queden a dins on comencen a fer la metamorfosi per convertir-se en papallona. Un cop surt la papallona, s’aparellen mascle i femella i les femelles ponen molts ous!!!

Ens ha encantat tenir els cucs de seda!!!

Clica aquí per veure tot l’àlbum.

FEM INFUSIÓ DE MENTA

Aprofitant que a l’hort de l’escola tenim molta menta, avui hem decidit fer una infusió!

Com que a la classe  tenim llimones, hem pensat afegir suc a la infusió!

LA RECEPTA

Ingredients:

• Menta fresca de l’hort
  • Llimona
  • Sucre

Preparació:

1- Anem a buscar la menta de l’hort i la rentem ben neta.

2-  Traiem les fulles i les guardem dins un recipient.

3- Posem aigua a bullir.

4- Posem les fulles de menta dins l’aigua i esperem que passin uns minuts. Després ho colem.

5- Fem suc amb les llimones , l’afegim dins la infusió i hi posem una mica de sucre.

BON PROFIT!!!

I què fem amb la infusió que ens ha sobrat? Hem decidit fer-ne glaçons!

Clica aquí per veure les fotos.

PROJECTE PATI INFANTIL

Aquesta primavera hem tingut un gran aconteixement a l’escola! Gràcies a l’AMPA i la col.laboració dels nens i nenes de l’escola, hem pensat, disenyat i plantat un salze viu al nostre pati.

Ara ja ha crescut molt i cada dia inventem mil històries dins el nostre “Iglú”, que és així com l’hi diem.

Voleu veure com ha estat tot el procés?

Clica aquí per veure tot l’àlbum