HEM MUNTAT UN MOBLE!!!

Un dia, en arribar a la classe ens vam trobar una capsa molt gran! Encuriosits i amb ganes d’obrir-la, vam intentar endevinar el que podia haver-hi dins. El joc va durar una bona estona, fins i tot hi vam pujar tots a sobre fent veure que anàvem amb un cavall!!!

Finalment, quan vam obrir la capsa, tots van cridar: és un moble per muntar!!!!

I aquí us deixem les fotos perquè us féu una idea de com van gaudir i que satisfets es van quedar quan van aconseguir muntar-lo! Són uns cracs!!!!

RESUM D’ACTIVITATS DEL CURS 2016-17

Comencem un nou any però no sense abans agrair la col·laboració de les famílies que van compartir moments i tallers amb tots nosaltres.

Moltes gràcies!!!!

TALLER DE CUINA

La Sabine  va venir a fer un taller de cuina als alumnes d’Infantil i CI. Vam elaborar unes postres alemanyes que estaven per llepar-se els dits!

Clica aqui per veure les fotos.

HORT A L’ESCOLA

Amb dues caixes de pomes, terra i moltes ganes, vam aconseguir fer un hort al pati de l’escola!!! La Mariona ens va ajudar a plantar verdures, fruites i plantes aromàtiques i vam poder fer una bona collita!!!

ANEM A BUSCAR OUS DE PASQUA

Amb la Sabine vam anar al camp de futbol a buscar ous de Pasqua. I sabeu què? En vam trobar moltíssims!!

Quina emoció!!!

ENS VISITA UN METGE A LA CLASSE

Durant el segon trimestre vam treballar el cos i la salut. En Pedro, que és metge, ens va venir a explicar què fa a la seva feina. Va ser molt interessant i, tots i totes, vam poder participar!!!

TAMBÉ ENS VISITA UNA INFERMERA

La Carme, que és infermera, va venir a passar la tarda a la classe i ens va ensenyar què fa a la seva feina i què hem de fer si ens fem mal.

UNA AMBULÀNCIA AL PATI DE L’ESCOLA

Aprofitant que estàvem treballant el tema de la salut, en Ramon va venir amb l’ambulància a explicar-nos com treballen i a ensenyar-nos com és una ambulància. Vam poder-hi pujar i fer sonar la sirena!!!

TALLER DE XOCOLATA

Resulta que a la classe tenim una mama experta en xocolata. La Sabrina és pastissera especialitzada en treballar la xocolata i ens va proposar de venir a fer ous de xocolata amb els infants d’Infantil. La idea va entusiasmar als nens i vam fer un taller de xocolata on tots ens vam llepar… ara ho veureu!!!

Va ser increïble el que ens fa preparar! Moltes gràcies!!!