V Trobada de ZER: Trobada Artística

0

El passat divendres 2 de juny, la ZER va celebrar la seva ja clàssica trobada anual. Per primer cop, aquesta jornada va estar dedicada al món de les arts. Aquest curs, els amfitrions eren les mestres i alumnes de l’escola de Garrigàs. El recinte escolar i el seu entorn van ser els escenaris triats per acollir les diferents activitats i jocs de caire artístic que van fer les delícies a tots els participants, en un dia marcat pel bon temps i les ganes de passar-ho d’allò més bé.

Ben dinat, la jornada va acabar amb una batucada pels carrers del poble i amb l’entrega de les creacions que cada alumne va fer pel seu amic de ZER.

AQUÍ LES IMATGES DE LA JORNADA
AQUÍ LES FOTOGRAFIES DEL PHOTOCALL!
I AQUÍ UN VÍDEO DEL TALLER “PINTANT AMB MÚSICA”

TOTES LES TROBADES DE ZER:

CURS 12-13: JOCS ESPORTIUS (Garrigàs)

CURS 13-14: JOCS COOPERATIUS (Garrigàs)

CURS 14-15: JOCS FLORALS (Cistella)

CURS 15-16: JOCS COOPERATIUS (Pont de Molins)

CURS 16-17: TROBADA ARTÍSTICA (Garrigàs)

Rodajoc 2017

0

Per quart any consecutiu la ZER Empordà ha participat en la ja clàssica jornada del Rodajoc, que es celebra cada any a la població de Vilafant i que està organitzada pels mestres d’educació física dels centres participants, amb la col·laboració de l’Ajuntament i l’INS de Vilafant, el Servei Educatiu de l’Alt Empordà i el Consell Esportiu.

Aquesta vegada va ser el passat 14 de març, de nou al Parc de les Mèlies de Vilafant, el dia triat per celebrar la 4ª edició del Rodajoc, una jornada lúdico-festiva basada en la filosofia de retornar el joc al carrer i que gira al voltant dels jocs multiculturals.

rsz_20170314_125622

Els nens i nenes de tercer i quart de les escoles de la ZER van poder gaudir de la dotzena de jocs que els alumnes de quart d’ESO de l’Institut de Vilafant es van encarregar de dinamitzar.

També va ser una molt bona oportunitat per compartir temps de joc i lleure amb altres nens i nenes d’escoles molt properes com les de Borrassà, Ordis, Navata, Lladó, Vilafant, Vilamalla i Llers.

CLIQUEU LA IMATGE PER VEURE MÉS FOTOGRAFIES

Teatre i Biblioteca

0

El passat dimarts 14 de febrer, l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial de la ZER es va desplaçar a l’espai cultural de la Cate de Figueres, per assistir a la representació en anglès de l’obra de teatre “El gat amb botes“.

img-20170301-wa0008

img-20170301-wa0007

Després d’esmorzar al Parc Bosc van fer una visita d’allò més interessant a la Biblioteca Fages de Climent.

img-20170301-wa0029

img-20170301-wa0012

Teatre i Museu de l’Empordà

0

El passat 31 de gener els alumnes de Cicle Mitjà i Superior de la ZER van realitzar una sortida a Figueres.

Al matí van anar a l’espai cultural de La Cate a veure l’obra teatral en llengua anglesa “Merlin the wizard”, basada en personatges del Rei Artur d’Anglaterra.

Ben dinat, es van desplaçar fins al Museu de l’Empordà per realitzar el taller “Càmera estenopeica”, amb l’objectiu d’aprendre el funcionament de la fotografia i de la nostra vista.

Aquí teniu el resultat de l’experiència:

scan scan0002

L’amic de ZER

0

Aquest curs un dels objectius de la ZER és la millora de les relacions entre tot l’alumnat de les quatre escoles que formen la ZER.

Una de les activitats que vam realitzar durant les colònies va ser “L’amic de ZER”, una dinàmica que per permetre apropar una mica més tots els nens i nenes de la ZER al llarg de tot el curs escolar. A partit d’ara tots tenim el “Nostre amic de ZER”!

AQUÍ UNES FOTOS DE LES PARELLES!

Per Nadal les diferents parelles es van intercanviar unes postals de Nadal (100% personalitzades) especialment ideades i creades per ells mateixos.img-20161221-wa0002