Rodajoc 2017

Per quart any consecutiu la ZER Empordà ha participat en la ja clàssica jornada del Rodajoc, que es celebra cada any a la població de Vilafant i que està organitzada pels mestres d’educació física dels centres participants, amb la col·laboració de l’Ajuntament i l’INS de Vilafant, el Servei Educatiu de l’Alt Empordà i el Consell Esportiu.

Aquesta vegada va ser el passat 14 de març, de nou al Parc de les Mèlies de Vilafant, el dia triat per celebrar la 4ª edició del Rodajoc, una jornada lúdico-festiva basada en la filosofia de retornar el joc al carrer i que gira al voltant dels jocs multiculturals.

rsz_20170314_125622

Els nens i nenes de tercer i quart de les escoles de la ZER van poder gaudir de la dotzena de jocs que els alumnes de quart d’ESO de l’Institut de Vilafant es van encarregar de dinamitzar.

També va ser una molt bona oportunitat per compartir temps de joc i lleure amb altres nens i nenes d’escoles molt properes com les de Borrassà, Ordis, Navata, Lladó, Vilafant, Vilamalla i Llers.

CLIQUEU LA IMATGE PER VEURE MÉS FOTOGRAFIES

Teatre i Museu de l’Empordà

El passat 31 de gener els alumnes de Cicle Mitjà i Superior de la ZER van realitzar una sortida a Figueres.

Al matí van anar a l’espai cultural de La Cate a veure l’obra teatral en llengua anglesa “Merlin the wizard”, basada en personatges del Rei Artur d’Anglaterra.

Ben dinat, es van desplaçar fins al Museu de l’Empordà per realitzar el taller “Càmera estenopeica”, amb l’objectiu d’aprendre el funcionament de la fotografia i de la nostra vista.

Aquí teniu el resultat de l’experiència:

scan scan0002

L’amic de ZER

Aquest curs un dels objectius de la ZER és la millora de les relacions entre tot l’alumnat de les quatre escoles que formen la ZER.

Una de les activitats que vam realitzar durant les colònies va ser “L’amic de ZER”, una dinàmica que per permetre apropar una mica més tots els nens i nenes de la ZER al llarg de tot el curs escolar. A partit d’ara tots tenim el “Nostre amic de ZER”!

AQUÍ UNES FOTOS DE LES PARELLES!

Per Nadal les diferents parelles es van intercanviar unes postals de Nadal (100% personalitzades) especialment ideades i creades per ells mateixos.img-20161221-wa0002