CELEBREM EL CARNESTOLTES A VILANANT!

El passat divendres 9 de febrer vam celebrar la Festa de Carnestoltes a l’escola de Vilanant. Aquest curs ha estat el primer que l’hem celebrat tots els alumnes de la ZER plegats. Ens ho hem passat molt bé!

Escoltant el discurs de benvinguda que ens han preparat els alumnes de Vilanant.

Després d’esmorzar i jugar una estona amb els companys de les altres escoles, vam dedicar el matí a preparar les diferents disfresses que a la tarda lluiríem a la Batucada. Vam passar per quatre tallers: maquillatge, complements, coreografia i disfresses.

Realitzant els tallers de Carnestoltes

Ben dinat ens vam preparar per la rua i tot seguit vam gaudir d’una sorollosa Batucada pels carrers de Vilanant.

CLICA a la imatge per accedir a l’àlbum de fotografies

S’apropa Carnestoltes!

Aviat arribaran els dies més esbojarrats de l’any: la celebració de Carnestoltes!

És per això que el Rei Carnestoltes ha estat molt previsor i ja ens ha fet arribar un llistat de consignes per anar preparant-nos per la gran festa final que celebrarem el proper divendres 9 de febrer al poble de Vilanant!

>>DESCARREGA I IMPRIMEIX LES CONSIGNES<<

Si vols saber més sobre aquesta festa fes clic:

Festes.org

Curiositats.cat
edu365.cat

Vinga! A passar-ho molt bé!