Excursió a la Garrotxa volcànica

Els nens i nenes de 3r a 6è curs de la ZER van realitzar una excursió a la Garrotxa el passat dilluns 13 de novembre.

La sortida, relacionada directament amb el treball de “La Terra” que aquest primer trimestre porten a terme dins el projecte de medi natural i social, els va permetre trepitjar in situ la zona volcànica més important de Catalunya.

El Museu dels Volcans i el volcà Montsacopa a Olot, i les cingleres de Castellfollit de la Roca van ser els tres llocs escollits per apropar als alumnes el fascinant món de la geologia.

EN BREU, LES IMATGES DE LA SORTIDA

COLÒNIES 2017

Aquest curs, tal i com vam fer fa un parell d’anys,  l’alumnat de les quatre escoles que formen la ZER s’ha repartit en les dues sortides que s’han programat per dur a terme les colònies.

Per una banda, els alumnes de cicle mitjà i superior s’han desplaçat a la Molina, on s’han allotjat a l’alberg Mare de Déu de les Neus per gaudir de tres intensos dies descobrint el seu entorn.

Jocs cooperatius, jocs de descoberta de l’entorn natural, tallers de natura, jocs de nit i una festa nocturna han estat les activitats que han realitzat, acompanyats sempre de mestres i monitors, amb l’anglès com a principal llengua de comunicació.

CLICA a la imatge per accedir a l’àlbum de fotografies

D’altra banda, l’alumnat d’educació infantil i cicle inicial ha gaudit de dos fantàstics dies al Mas Batllori, una casa de colònies situada a Pujals dels Cavallers, una petita població del municipi de Cornellà de Terri (Pla de l’Estany).

La casa de colònies és també Escola de Natura i disposa d’un petit nucli zoològic format per rèptils i amfibis. Els alumnes han realitzat quatre tallers directament relacionats amb el treball de medi natural que s’està realitzant aquest primer trimestre del projecte de “Caixes”: els animals salvatges.

CLICA a la imatge per accedir a l’àlbum de fotografies