VI TROBADA DE ZER: TROBADA CIENTÍFICA

El passat divendres 1 de juny, la ZER va celebrar la seva ja clàssica trobada anual. Per primer cop, aquesta jornada va estar dedicada a la ciència. Aquest curs, els amfitrions eren les mestres i alumnes de l’escola de Cistella. El recinte escolar i la sala “el Trull” van ser els dos escenaris triats per acollir les diferents activitats de caire científic que van poder gaudir tots els participants, en un dia marcat pel bon temps i les ganes de passar-ho d’allò més bé.

Durant tot el matí, els alumnes, organitzats per grups d’edat, van poder realitzar diferents experiments científics en quatre tallers temàtics: Reaccions químiques, Propietats dels líquids, Pressió atmosfèrica i Llum i so.

Feu un clic sobre la imatge i podreu veure un recull de fotografies dels diferents tallers.

Ben dinat, la jornada va continuar a la sala “el Trull” amb un espectacle de tastets científics protagonitzat per Crataegus Associació Mediambiental. Aprofitem des d’aquí per agrair a la Núria i l’Armand la seva total disposició des del moment d’acceptar la nostra proposta! Moltes gràcies i tota la sort del món en aquest gran projecte!

Feu un clic sobre la imatge i podreu veure un recull de fotografies de l’espectacle.

Ja de nou a l’escola, i com a cloenda final, es van anunciar els guanyadors del concurs de dibuix “Agenda 2018-2019” i tots els alumnes van fer entrega al seu amic de ZER de les creacions elaborades al llarg del curs.

TOTES LES TROBADES DE ZER:

CURS 12-13: JOCS ESPORTIUS (Garrigàs)

CURS 13-14: JOCS COOPERATIUS (Garrigàs)

CURS 14-15: JOCS FLORALS (Cistella)

CURS 15-16: JOCS COOPERATIUS (Pont de Molins)

CURS 16-17: TROBADA ARTÍSTICA (Garrigàs)

CURS 17-18: TROBADA CIENTÍFICA (Cistella)

RODAJOC 2018

Aquest passat dilluns 16 d’abril es va celebrar al Parc de les Mèlies de Vilafant una nova edició del Rodajoc. La d’aquest any era ja la cinquena edició d’aquesta jornada lúdica i festiva que es basa en una filosofia de retornar el joc al carrer i que gira al voltant dels jocs d’arreu del món.

Organitzada pels mestres d’educació física dels centres participants, i amb la col·laboració de l’Ajuntamentl’INS de Vilafant, el Servei Educatiu de l’Alt Empordà i el Consell Esportiu, la jornada esportiva va ser tot un èxit i els alumnes de cicle mitjà de la ZER Empordà vam poder gaudir de 12 jocs originaris dels cinc continents del planeta:

Jan Ken Po JAPÓ
My God MOÇAMBIC
Skelly (Xapes) EUA
Ver Ver Aras Lama (Cocotero) PAPUA NOVA GUINEA
Czar and Peasants (Mímica) RÚSSIA
La Selva CONGO
El Nus CATALUNYA
La Faldilla Hawaiana EUA
Futbol Xinès XINA
Las Tazas ARGENTINA
La Escoba REPÚBLICA DOMINICANA
Llops, Guineus i Gallines  CATALUNYA

Va ser una molt bona oportunitat per compartir temps de joc i lleure amb altres nens i nenes d’escoles molt properes com les de Borrassà, Navata, Lladó, Vilafant, Vilamalla i Llers.

Un cop acabats els jocs, tots els grups ens vam reunir a la pista poliesportiva per finalitzar la jornada amb la ja tradicional Festa de Paracaigudes.

FES CLIC AQUÍ PER VEURE LES FOTOS DE LA JORNADA!

UN DIVENDRES AL CIRC!

El passat 23 de febrer tota la ZER ens vam desplaçar a Girona per assistir a una funció del Festival del Circ.

Les quatre escoles de la ZER ens vam reunir a la Plaça Jaume Vicens Vives de Girona i, des d’allà, l’alumnat de primària va iniciar un circuit d’orientació pel barri vell de la ciutat. Amb l’ajuda d’un mapa i les nocions adquirides a les sessions d’educació física, els diferents grups van anar completant el circuit sense massa problemes.

AQUÍ més circuits d’orientació a Girona. Us animem a visitar-los!

Mentrestant, l’alumnat d’infantil va realitzar una agradable  passejada pel barri vell que va finalitzar tot esmorzant a la plaça Independència.

Un cop reunits de nou, ens vam desplaçar fins al Camp de Mart de la Devesa per gaudir d’una gran estona de circ!

Finalment, i amb molta gana, vam anar a dinar als Jardins de la Devesa.

Us deixem amb una galeria de fotos de la jornada:

CELEBREM EL CARNESTOLTES A VILANANT!

El passat divendres 9 de febrer vam celebrar la Festa de Carnestoltes a l’escola de Vilanant. Aquest curs ha estat el primer que l’hem celebrat tots els alumnes de la ZER plegats. Ens ho hem passat molt bé!

Escoltant el discurs de benvinguda que ens han preparat els alumnes de Vilanant.

Després d’esmorzar i jugar una estona amb els companys de les altres escoles, vam dedicar el matí a preparar les diferents disfresses que a la tarda lluiríem a la Batucada. Vam passar per quatre tallers: maquillatge, complements, coreografia i disfresses.

Realitzant els tallers de Carnestoltes

Ben dinat ens vam preparar per la rua i tot seguit vam gaudir d’una sorollosa Batucada pels carrers de Vilanant.

CLICA a la imatge per accedir a l’àlbum de fotografies