Projecte de la GIRAFA a P5

Els nens i nenes de P/5 hem fet el projecte de la Girafa. Per començar el projecte hem fet una pluja d’idees de tot el què sabíem. Hem cregut convenient que per tal de saber-ne més coses ho podíem preguntar als pares i hem buscat en llibres, a Internet, hem vist diapositives i vídeos .

Hem fet un mural i l’hem penjat a fora de la classe. En el mural hi hem apuntat el què en sabem, el què en volem saber i com ho hem de fer per saber-ne més coses. També hi hem penjat la informació que hem rebut de les famílies.

Un cop hem après tot el què volíem saber i més coses que hem anat descobrint hem decidit que aniríem a explicar-ho a altres classes (més grans i més petits). Per preparar-ho hem fet un altre mural on expliquem com són les girafes, com neixen, on i com viuen, què mengen i curiositats. Després d’assajar una mica hem anat a explicar-ho a la classe de 1r i de P/4.

Creiem que ha estat una experiència molt bona per a tots i hem après moltes coses de les girafes.

Projecte de la GIRAFA P5 from Escola d'Avià on Vimeo.

Un comentari a “Projecte de la GIRAFA a P5

1. Enhorabona a tots els alumnes i mestres de P5! Ens ha agradat molt poder veure la feina que heu fet des de casa. Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *