Novetats biblioteca Auró

Si entreu al bloc de la biblioteca podreu veure les darreres novetats que us proposem per a fer en família:
Festival de literatura i arts infantil i juvenil.
Recomanacions espectacles gener 2018

Bones Festes

La comunitat educativa de l’Escola Auró us desitja unes bones festes de Nadal i un  feliç any nou!

Calendari d’advent 2017

A partir del 1 de desembre ja podeu fer les activitats del calendari d’advent. Cada dia heu de clicar el nombre corresponent i fer l’activitat que us hem preparat totes les escoles de l’Eixample i d’Horta Guinardó.

Novetats als blocs

Tenim novetats als blocs de :
Escoles + sostenibles
Cicle Mitjà
Cinquè
Cicle Inicial

Celebrem la Castanyada

Aquest curs hem celebrat la castanyada tots junts al pati de l’escola. Els més petits han fet panellets ajudats pels nens de cicle superior. Tots els nens i nenes han portat castanyes, les hem torrat a la nostra cuina i … Continua llegint

Més galeries | Deixa un comentari

Bicicletada familiar dissabte 7 d’octubre

cartell-biciletada

Comunicat en defensa de la llibertat d’expressió i la democràcia

COMUNICAT
EN DEFENSA DE LA LLIBERTAT D’EXPRESSIÓ I LA DEMOCRÀCIA
Segons el nostre ideari som escola catalana i democràtica. És per això que volem expressar el nostre rebuig als esdeveniments que estan passant a Catalunya. Qualsevol acció que impedeixi el dret a la llibertat d’expressió no es defineix amb els nostres ideals. S’estan vulnerant drets fonamentals que formen part de les societats avançades i progressistes.
L’escola Auró creu en els valors democràtics per a una bona convivència.
L’escola Auró educa pels valors de la solidaritat, el respecte pels altres, les actituds de diàleg, l’esperit crític, la tolerància, la participació i el dret a decidir.
L’escola Auró defensa la llibertat i la democràcia, per això seguirem educant als nostres alumnes per tal que siguin persones lliures, critiques, solidàries, tolerants i compromeses amb els drets humans.
Escola Auró
Barcelona, 28 de setembre de 2017

Reunions d’aula curs 2017-18

Com cada any, per informar a les famílies del pla de treball del curs, es realitzaran les reunions d’aula en les dates que a continuació indiquem:

P3 19 d’octubre
P4 3 d’octubre
P5 2 d’octubre
1r 4 d’octubre
2n 5 d’octubre
3r 26 de setembre
4t 21 de setembre
28 de setembre
3 d’octubre

Les reunions es realitzaran a les 17h a les aules respectives dels vostres fills i filles. Us preguem, pel bon funcionament de les reunions, que els/les alumnes no hi assisteixin (s’organitzarà un servei gratuït extra de ludoteca per a aquelles famílies que ho necessitin).

Informació inici de curs 2017-18

En el següent enllaç trobareu tota la informació d’aquest curs: horaris, equip docent, reunins d’aula, menjador, extraescolars, setmana cultural, equip d’educació física, autoritzacions, medicaments i normes generals de funcionament.

Benvinguts curs 2017-18

El claustre de mestres i tot el personal de  l’escola: menjador, cuina i extraescolars… us donem la benvinguda al nou curs escolar 2017-18.

benvinguts