Els nostres alumnes de la SIEI

Els nens i nenes de la nostra SIEI us volen desitjar unes bones vacances d’estiu! Cliqueu el dibuix i veureu el video!

En nom de tot l’equip docent de l’Auró també us desitgem unes fresquetes i agradables vancances!

Ens retrobem el mes de setembre!!!

Equip docent

2a Trobada escolars de gegantons de l’Eixample

Avui la nostra geganta Aurora ha sortit a passejar amb els altres gegants de les escoles del Barri!!!

Colònies de Segon

Amb les colònies de Segon acabem aquest curs l’ultima tongada de colònies fins el proper curs.

Els nens i nenes de segon estan gaudint de totes les activitats en plena natura i fent una mica de pagesos! Castell de Fluvià.

Colònies de cinquè

Els nens i nenes de cinquè estan de colònies a la Seu d’Urgell.

Per canviar una mica les rutines estan fent esports d’aventura:

Dansa Ara 2018

Dansa Ara és un gran esdeveniment de dansa contemporània organitzat per l’Ajuntament de Barcelona i adreçat a l’alumnat de segon de cicle inicial d’escoles de Barcelona.
Vol promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants mitjançant la dansa contemporània.
Després del treball d’aprenentatge d’un repertori de danses amb el professorat al centre educatiu, l’alumnat participa a una jornada de dansa en la qual els nens i les nenes són protagonistes d’un gran espectacle de dansa contemporània que té lloc al Palau Sant Jordi.

Aqui teniu el reportatge d’aquest curs, amb els nens i nenes de Segon. Felicitats a tots!!!

Video de 2n A

Video de 2n B

Setmana cultural 2017-18

Preinscripció curs 2.018-19

PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-19

Dates: del 13 al 24 d’abril
Horari: 9h a 14h i 15h a 17h

Documentació identificativa
El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat de la documentacio següent:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol.licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.

Podeu mirar tota la informació i també descarregar el full de preinscripció en el següent enllaç.

Colònies alumnes de 4t

Els nens i nenes de 4t estan gaudint d’uns dies primaverals a la casa de colònies de Mas Badó.

Colònies de P5 a Can Ribas

Ja hem arribat a la darrera nit i els nens i nenes de P5 s’ho han passat molt bé.

Aqui els tenim tots en pijama disposats a gaudir de la darrera nit!

Recepta Sant Jordi

S’acosta Sant Jordi i com sempre hi ha un munt d’activitats a fer amb els vostres fills i filles.

Aquí teniu algunes propostes (clica l’enllaç)