Preinscripció curs 2.018-19

Dates: del 13 al 24 d’abril
Horari: 9h a 14h i 15h a 17h

Documentació identificativa
El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat de la documentacio següent:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol.licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.

Podeu mirar tota la informació i també descarregar el full de preinscripció en el següent enllaç.

Colònies alumnes de 4t

Els nens i nenes de 4t estan gaudint d’uns dies primaverals a la casa de colònies de Mas Badó.

Colònies de P5 a Can Ribas

Ja hem arribat a la darrera nit i els nens i nenes de P5 s’ho han passat molt bé.

Aqui els tenim tots en pijama disposats a gaudir de la darrera nit!

Recepta Sant Jordi

S’acosta Sant Jordi i com sempre hi ha un munt d’activitats a fer amb els vostres fills i filles.

Aquí teniu algunes propostes (clica l’enllaç)

Novetats a la web

Tenim novetats als blocs:

Bloc de plàstica

Bloc de música

Bloc de la biblioteca

Bloc de Cicle Inicial

Bloc d’Escoles+sostenibles

Bloc de cinquè

Bloc de Cicle Mitjà

……

Carnaval 2018

Les consignes de Sa Majestat el Rei Carnestoltes:

Novetats biblioteca Auró

Si entreu al bloc de la biblioteca podreu veure les darreres novetats que us proposem per a fer en família:
Recomanacions febrer
Més informacions interessants

Bones Festes

La comunitat educativa de l’Escola Auró us desitja unes bones festes de Nadal i un  feliç any nou!

Calendari d’advent 2017

A partir del 1 de desembre ja podeu fer les activitats del calendari d’advent. Cada dia heu de clicar el nombre corresponent i fer l’activitat que us hem preparat totes les escoles de l’Eixample i d’Horta Guinardó.

Novetats als blocs

Tenim novetats als blocs de :
Escoles + sostenibles
Cicle Mitjà