BON INICI DE CURS 2017/18

COMENÇA UN NOU CURS ON………

somnis2

Últim dia dels petits: Jocs d’aigua al pati

Els més peques del cole jugant amb l’aigua i remullant-se l’últim dia d’escola! S’ho van passar genial! Bon estiu a tothom!!!

ÚLTIM DIA D’ESCOLA: GIMCANA I FESTA DE L’AIGUA!!!

Els nens i nenes de l’escola hem acomiadat el curs amb una gimcana per a tots els alumnes de primària i la festa de l’aigua per als d’infantil!! que gaudiu de l’estiu, ens veiem al setembre!!!

collage1

Apadrinament lector, Sant Jordi 2017

Aquesta tarde tots els nens i les nenes de l’escola per celebrar el dia de Sant Jordi, ens hem trobat amb els nostre padrins per  a que ens expliquessin un conte. Tots estàvem molt contents de retrobar-se tant petits com grans!! Els nens i nenes de p3 i tercer ho han fet per primer cop aquest curs i els hi ha agradat moltíssim! Aquesta activitat ens encantaaaa!!

Aquí us deixo un recull de fotografies per a que pugueu veure la cara de concentració, il·lusió, somriures… tant dels padrins com dels fillols!

FESTA DE CARNESTOLTES!!!

Tot i que la pluja no ens va permetre fer una súper festa al pati de l’escola, al gimnàs hem pogut desfilar , veure les disfresses de tots els companys de l’escola i fer una coreografia amb el Rei Carnestoltes!!!

Pel febrer el Carnestoltes en convida a fer tabola que no pari la disbauxa , xerinola i sarau!!!!!

EL REI CARNESTOLTES JA HA ARRIBAT A L’ESCOLA BUFALÀ!!!

Divendres el Rei Carnestoltes va arribar a l’escola! tots els alumnes ens vam reunir al gimnàs i vam estar molt atents als pregó i a les diferents ordres que hem de complir aquesta setmana:

Dilluns hem de portar un detall ben elegant ( corbata, barret, penjolls, mocadors…)

Dimarts un complement de rocker!!!!

Dimecres un complement hippie

Dijous un complement de circ!!!

Divendres a la tarde farem la rua de carnestoltes i tots els nens poden venir disfressats d’allò que més els hi agradi a l’escola!!

3O de gener dia de la Pau

Ahir dilluns 30 de gener tots els alumnes de l’escola varem anar al gimnàs per celebrar el dia de la Pau. Els representants de cada grup- classe van llegir el missatge que cada grup havia escrit. Entre tots vam formar tres coloms amb els autoretrats de tots el alumnes i mestres de l’escola, vam enganxar els missatges de les tutories i tots junts vam escoltar un manifest de Gandhi. Per acabar vam cantar tots plegats la cançó Mediterraneo.

Aquí us deixem un video amb diferents fotografies de la festa!

CONCERT INTERN!

L’últim dia de classes abans de vacances, tots els alumnes i mestres de l’escola ens vam reunir al gimnàs per escoltar les diferents cançons de Nadal que havíem preparat.

Aquí us deixem uns quants vídeos on podeu veure  a tots els grups cantant! esperem que us agradi!

Els nens d’infantil p3, p4 i p5 van ser els primers de l’escola en cantar.

Els nens de cicle inicial!

cicle mitjà també ens va deixar bocabadats!!

Els nens i nenes de cinquè han cantat una nadala escrita per la seva tutora!!

i els nens de sisè han sigut els últims en actuar.

Els mestres també han volgut regalar a tots els nens de l’escola una cançó.

Concerts de Nadal!

Benvolgudes famílies!

Ja han començat els concerts de nadal dels vostres fills/es, a l’enllaç del curs trobareu el vídeo  que anirem penjant un cop els tinguem.

Desitgem que us agradin molt!

AmBiEnTs d’ApReNeNtAtGe!!!!

Els nens i nenes d’educació Infantil van fer ahir la primera sessió d’ambients!

Aquí us deixem un petit collage amb els 9 ambients i un vídeo amb moltes fotografies per a que pugueu veure com van gaudir els nens i nenes i la gran quantitat de material i propostes que van trobar a tots els ambients!!!  Ja estem desitjant que sigui dimarts per tornar a repetir!!!

collage-bloc