BON INICI DE CURS 2017/18!!

SOM UNA PINYA BONA

Comença un nou curs escolar ple de reptes, somriures i il·lusions per a tots els nens i nenes de l’escola Bufalà!!

Collection of sunglasses on the beach

SANT JORDI 2017!!!

Com cada any per Sant Jordi a l’escola preparem una petita exposició amb diferents treballs plàstics, textos, experiments, maquetes… que hem anat fent  durant el curs per mostrar a les famílies! Aquí us deixem un vídeo amb diferents fotografies. Moltes gràcies a totes les famílies per venir a veure-la! Esperem que us hagi agradat molt!!

VINE A CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA!!!

esta-siii

30 de gener dia de la PAU!

Ahir dilluns 30 de gener tots els alumnes de l’escola varem anar al gimnàs per celebrar el dia de la Pau. Els representants de cada grup- classe van llegir el missatge que cada grup havia escrit. Entre tots vam formar tres coloms amb els autoretrats de tots el alumnes i mestres de l’escola, vam enganxar els missatges de les tutories i tots junts vam escoltar un manifest de Gandhi. Per acabar vam cantar tots plegats la cançó Mediterraneo.

page

Al bloc del alumnes podeu trobar un vídeo amb diferents fotografies de la festa!

El MENJADOR DE L’ESCOLA ÉS…… UN CIRC!!!!

Fa uns quants dies que el menjador de l’escola es va convertir en un circ!!! mireu quina passada!!!

Informació Activitats de Nadal!!

Benvolgudes famílies!

El Nadal ja s’acosta i com cada any a l’escola Bufalà fem moltes activitats amb els vostres fills/es. Aquí us deixem un document amb tota la informació que necessiteu.

Tota l’escola està ben guarnida amb colors taronges, grocs i marrons …

ja ha arribat la TARDOR!!!

tardor-murals

al bloc dels alumnes podeu trobar diferents vídeos de la festa de la castanyada!!

COMENÇA EL NOU CURS!!! BENVINGUTS A L’ESCOLA

3

Primera setmana d’escola! Una nova aventura comença per als més petits del parvulari, aquells que escoltem plorant pels passadissos per que volen a la mama i encara no saben el que ens divertim venint aquí. Els nens d’infantil comencen a rumiar i escollir el seu nom de la classe, els de primer entusiasmats per que estrenen edifici nou, els de tercer un lloc nou de pati, els de cicle superior desitgen saber si continuaran amb els mateixos fillols….

Un nou curs ple d’emocions , canvis, intrigues i bons moments ens esperen!!!

SANT JORDI 2016

Aquí us deixem una petita mostra amb fotografies de l’exposició que tots els nens de l’escola van preparar per Sant Jordi i un video amb imatges de l’apadrimanet lector que es va fer aquell dia.

page1page2page 3