VACANCES!!

Tota la comunitat educativa necessita carregar piles, fer formació, buscar noves idees i gaudir d’unes merescudes… VACANCES !!!  Ens veiem al setembre!!

SANT JORDI 2018

Per Sant Jordi tots els alumnes de l’escola fem apadrinament lector. Els padrins van a buscar al seu fillol petit i li llegeixen, expliquen, interpreten un conte que han preparat per a ells. Aquí us deixem un vídeo per a que veieu aquesta activitat que tant els hi agrada als nostres alumnes.

FESTA CARNAVAL 2018

Aquest any el rei CARNESTOLTES ens ha enviat a l’escola Bufalà uns amics seus per celebrar una gran festa de disfresses, i QUINA FESTAAAA!!!! animada amb el grup “LA TRESCA I LA VERDESCAT.

Carnaval 2018

Dimarts 6 cal venir vestit d’un sol color, tu tries.

Dimecres 7 porta un complement de personatge de conte.

Dijous 8 cal portar un detall pirata.

Divendres 9 de casa teva a la tarda disfressat vindràs.

Portes Obertes

El proper dimarts 6 de març del 2018 serà la jornada de portes obertes en dos torns  de 10:15 a 11:45 i de 15:15 a 16:30h. .

Podeu trucar al telèfon de l’escola 93 465 17 25, per concertar cita prèvia al torn de visita que més us convingui.

Bíptic Portes Obertes escola Bufalà

Dia Internacional de la PAU i la NO violència 2018

Dimarts 30 de gener vam celebrar a l’escola el dia internacional de la PAU i la NO violència. L’escola Bufalà aixeca les mans per la PAU.

Bones Festes!

Aquí us deixem amb els vídeos del concert intern.

Aprofitem per desitjar-vos Bones Festes i un Feliç Any Nou! Ens retrobem el 8 de gener.

SORTIDA DE TARDOR

Estimades famílies, a continuació podreu veure un recull de fotos presentades en un vídeo, que mostra moments que vam viure a la sortida de la tardor que vam realitzar el 3 de novembre a la Conreria.

A aquesta sortida vam anar tots els alumnes i totes les alumnes de l’escola, des de P-3, els més petitons i petitones, fins a 6è, l’alumnat més gran. També hi van anar les mestres i els mestres.

Vam gaudir d’un dia molt bonic, divertit, diferent i ens va agradar molt poder compartir aquesta experiència tots plegats i conèixer la Maria la Castanyera, l’actuació musical, les diferents activitats i per finalitzar, haver menjat castanyes torrades.

Esperem que us agradi!!!

Orgull d’Escola Pública

Presentem el vídeo signat per les comunitats educatives de les 33 Escoles Públiques d’Infantil i Primària de Badalona.
El vídeo és un catàleg d’aquells valors compartits com la coeducació, la solidaritat el
respecte o la responsabilitat per posar uns exemples, i que fonamenten la pràctica
educativa de cada centre, independentment de les seves particularitats.

BON INICI DE CURS 2017/18!!

SOM UNA PINYA BONA

Comença un nou curs escolar ple de reptes, somriures i il·lusions per a tots els nens i nenes de l’escola Bufalà!!