SORTIDA DE TARDOR

Estimades famílies, a continuació podreu veure un recull de fotos presentades en un vídeo, que mostra moments que vam viure a la sortida de la tardor que vam realitzar el 3 de novembre a la Conreria.

A aquesta sortida vam anar tots els alumnes i totes les alumnes de l’escola, des de P-3, els més petitons i petitones, fins a 6è, l’alumnat més gran. També hi van anar les mestres i els mestres.

Vam gaudir d’un dia molt bonic, divertit, diferent i ens va agradar molt poder compartir aquesta experiència tots plegats i conèixer la Maria la Castanyera, l’actuació musical, les diferents activitats i per finalitzar, haver menjat castanyes torrades.

Esperem que us agradi!!!

Orgull d’Escola Pública

Presentem el vídeo signat per les comunitats educatives de les 33 Escoles Públiques d’Infantil i Primària de Badalona.
El vídeo és un catàleg d’aquells valors compartits com la coeducació, la solidaritat el
respecte o la responsabilitat per posar uns exemples, i que fonamenten la pràctica
educativa de cada centre, independentment de les seves particularitats.

BON INICI DE CURS 2017/18!!

SOM UNA PINYA BONA

Comença un nou curs escolar ple de reptes, somriures i il·lusions per a tots els nens i nenes de l’escola Bufalà!!

Collection of sunglasses on the beach

SANT JORDI 2017!!!

Com cada any per Sant Jordi a l’escola preparem una petita exposició amb diferents treballs plàstics, textos, experiments, maquetes… que hem anat fent  durant el curs per mostrar a les famílies! Aquí us deixem un vídeo amb diferents fotografies. Moltes gràcies a totes les famílies per venir a veure-la! Esperem que us hagi agradat molt!!

VINE A CONÈIXER LA NOSTRA ESCOLA!!!

esta-siii

30 de gener dia de la PAU!

Ahir dilluns 30 de gener tots els alumnes de l’escola varem anar al gimnàs per celebrar el dia de la Pau. Els representants de cada grup- classe van llegir el missatge que cada grup havia escrit. Entre tots vam formar tres coloms amb els autoretrats de tots el alumnes i mestres de l’escola, vam enganxar els missatges de les tutories i tots junts vam escoltar un manifest de Gandhi. Per acabar vam cantar tots plegats la cançó Mediterraneo.

page

Al bloc del alumnes podeu trobar un vídeo amb diferents fotografies de la festa!

El MENJADOR DE L’ESCOLA ÉS…… UN CIRC!!!!

Fa uns quants dies que el menjador de l’escola es va convertir en un circ!!! mireu quina passada!!!

Informació Activitats de Nadal!!

Benvolgudes famílies!

El Nadal ja s’acosta i com cada any a l’escola Bufalà fem moltes activitats amb els vostres fills/es. Aquí us deixem un document amb tota la informació que necessiteu.

Tota l’escola està ben guarnida amb colors taronges, grocs i marrons …

ja ha arribat la TARDOR!!!

tardor-murals

al bloc dels alumnes podeu trobar diferents vídeos de la festa de la castanyada!!