FI DE CURS

Ja s’ha acabat un altre curs escolar, i el dia 23, a més d’acomiadar els nostres companys i companyes de 6è també s’acomiadava una persona que ha estat molt especial per a molts de nosaltres, la senyoreta Rosa es jubilava i tots els nens i nenes de l’escola li vam preparar un comiat molt especial.

Els nens i nenes de les classes de 2n ens vam convertir per unes hores en pirates i vam tripular una nau pirata, però … també vam tenir temps per desitjar a tots els nostres companys i companyes:

BONES VACANCES!!!!

Pirates

PARTIDETS DE FUTBOL

A primera hora d’aquest matí, esperàvem impacients l’arribada de 2 companys de la classe de 6è.

Avui era el gran dia!! El dia més esperat per tots nosaltres.

Avui tocava fer els ja tradicionals PARTIDETS, així que ben equipats cap al camp de l’Alpicat per enfrontar-nos als companys de tercer.

El resultat diuen que ha estat un empat, però el que si podem dir es que ha estat força entretingut, que si faltes, penalts, corners …. i tot sota l’0rdre d’un dels millors àrbitres que podiem trobar, el Vicenç.

U cop acabats els partidets de les classes de primer  contra primer; segon contra tercer i quart contra cinquè, ha arribat el partit estrella, sisè contra els profes.

L’alineació dels profes ha estat de luxe, l’equip era format, entre altres, per: Anna G, Vicenç, Montse V, Adrià, Francesc, Uxua, Ramon G, Edith, Ramon O i Sergio. Per part dels alumnes de 6è, han participat tos els de la classe.

Finalment, el resultat no sabem ben bé quin ha estat, el que si podem dir es que també hi ha hagut faltes, penalts, gols, corregudes, pilotes fora de camp, corners … i un àrbitre, que qui sap si anava a favor o en contra d’algun equip!!

p1070036bbbb1

EL NOSTRE COET

Aprofitant la visita del Senyor Melquíades i que al llibre de coneixement del medi teniem un experiment similar al que ell havia realitzat, vam decidir tornar a provar a veure que passava amb el globus, la canyeta i el fil.

Nosaltres ho vam provar al passadis del cicle, i ho varem fer amb dos tipus de fil, el típic “fil de pescar” i un tipus de fil més gruixudet de color marró.

També vam provar amb un globus de color groc, d’aquells enormes i un altre dels normales.

Us deixem unes imatges.

SETMANA CULTURAL: COLÒNIES A CAL PETIT

El circ ha arribat a Cal Petit!!!

Després d’un viatge d’una horeta i poc de viatge, la carpa de Cal Petit ha estat el primer s’ha vist de la casa de colònies, i sorpresa, a peu d’autocar sis pallassos ens esperàven!!!

Després d’esmorzar i jugar una estoneta amb ells, cap a les habitacions hem fet cap, que si ara trec el sac, el cobrematalàs, el pijama … ai, que se m’escapa de la motxilla el raspall de dents!

Un cop fet tot això, cap a dinar falta gent, i després un partidet de futbol, un taller d’imans de pallassos, que divertit als grups hi havia nens i nenes de les altres classes; i cap a berenar falta gent, pa amb xocolata!!!

Després de berenar, cap al taller de mim a començar a preparar l’espectacle de la nit, que bé ens ho vam passar!! I abans de sopar encara, alguns ens vam poder maquillar.

I abans d’anar a dormir, ens vam convertit en els artistes del circ, on cada grup realitzava el seu espectacle, i sorpresa, el Fermí, l’Anna i el Jordi ens van oferir un espectacle de malabars amb foc. Això si que ens va agradar, però no ho podem fer a casa!!!!

Al matí següent, abans d’esmorzar ja haviem preparat les bosses, així que vam tenir tot el matí per poder jugar i per poder passar per la pista americana, i fins i tot després de dinar vam tenir temps a buscar una petita sorpresa que estava amagada al bosquet. Sabeu que era? Doncs, un nas de pallasso per cadascú.

Que bé ens ho vam passar, llàstima que ja hagi passat, haurem d’esperar a les colònies del proper curs.

SETMANA CULTURAL: TALLER DE PINTURA

Avui hem fet el taller de pintura, haviem de pintar unes figuretes que haviem fet amb paper maché, però encara estava moll, així que hem hagut de canviar de plans, així que hem pintat els diferents planetes i hem diversos murals.

Hem fet un mural del sistema solar i un altre del nostre coet i els hem penjat al suro del passadía, ha quedat molt xulo.

SEMANA CULTURAL: OBSERVACIÓ DE LA PRIMAVERA

La primavera ja és aquí, i ahir nosaltres vam anar a fer-ne l’observació, vam veure com del lloc on hi havia les flors ja es començava a veure el fruit.

I al terra vam poder veure formigues, cuquets bola i algun que altre animalet més.

Més tard, els de primer, que havien fet uns coets han sortit al pati per anar-los a tirar i nosaltres hem anat a veure que tal anava la cosa.

p4210262.jpg      p4210278.jpg