Taller de Titelles

Amb els alumnes de l’aula oberta de 1er d’ESO estem realitzant un projecte teatral amb titelles. A l’aula de Tecnología estem construint els personatges i els decorats de l’obra i a la classe de Llengua Català estan adaptant un conte per a la posterior interpretació.La idea és anar a algun centre de primària a mostrar el muntatge

Projecte Verd

icon.jpg

Els alumnes de 3 A i 4 A, i dins del Projecte Verd que es porta a terme a l’Institut, estem desenvolupant una tasca orientada a la conscienciació sobre els problemes medi ambientals i la utilització responsable dels recursos naturals.
dscn2440.JPGAquesta tasca l’hem encabit dins de les àrees de Ciències Naturals i Tecnologia.Els alumnes de Ciències naturals han preparat l’hort (Llaurar, adobar) i han plantat espècies tradicionals (faves, pèsols, espinacs..).també s’encarreguen de mantenir-lo tenint molt en compte d’utilitzar productes naturals que no siguin nocius pel medi o les persones.
Elaborem el nostre compost i aprofitem l’aigua de la pluja pel rec.

Els alumnes de Tecnologia ha muntat la infrastructura per que això sigui possible. Han construït un sistema de canalització per portar l’aigua de la dscn2673.JPGteulada a un dipòsit (aquest dipòsit ha estat donat per l’empresa ICO).
Posteriorment han elaborat un sistema de rec gota a gota per tal d’estalviar el màxim aquest recurs.
També han construït d’obra l’apartat per compostar i actualment estan elaborant un sistema solar d’escalfament d’aigua .