LA RÀDIO A L’ESCOLA

El programa que escoltareu a continuació es diu “Tots plegats fem ràdio”, i es que ha estat així. Tot i que l’alumnat de l’Aula d’Acollida i el seu professorat han estat els dinamitzadors i realitzadors de l’activitat, es tota l’escola qui un cop més s’ha implicat per tal que aquest programa pogués fer-se realitat.
Cada cicle va informar de quins cursos participarien i amb quina activitat ho farien. Hi varen participar els grups de P3 i P4, alumnes de 1r, 3r, 6è i l’Helena, professora de 1r que ens va oferir una bonica cançó.
Un cop recopilada la informació, l’equip de locutors i tècnics de so ( alumnes de l’AA) es varem posar a treballar en els guions, les músiques, taula de so…
Els nervis estaven a flor de pell, el repte era gran, ens presentàvem a LA MARATÓ un programa en directe que s’emetia per xtec ràdio. Al ser en directe la responsabilitat era encara més gran si cab. Després de molts assajos amb tots els participants va sortir el magnífic programa que aquí teniu.
Heu vist que diu LA MOSTRA 09. Això es perquè hem presentat el programa a un concurs de programes de ràdio escolars, que té aquest nom, que també organitza l’xtec . Ja us en informarem del resultat del concurs.
I ara no espereu més i escolteu el magazine de Ràdio Xirgu:
“Tots plegats fem ràdio”.

Si voleu escoltar el programa,aquí el trobareu.