Jocs

El paper dels recursos a dins l’aula de matemàtiques  és cada vegada més important i cal considerar al joc com un recurs didàctic més.
Un joc ben escollit serveix per a introduir un tema, ajudar a comprendre millor els conceptes o processos, afiançar els ja adquirits, adquirir destresa en algun algoritme, descobrir la importància d’una propietat o ensenyar continguts i estratègies de la resolució de problemes.
„
Utilitzar jocs a l’aula motiva l’alumnat, produeix entusiasme, diversió interès,desbloqueig i gust per estudiar matemàtiques. Mitjançant el joc l’alumnat no només es diverteix, sinó que desenvolupa la seva personalitat i estat anímic.

Hi ha multitud de jocs que podem utilitzar a l’aula de matemàtiques com són jocs de taula, jocs de cartes, jocs amb daus, dominós, bingos, trencaclosques, numerogrames, sudokus, sukos, sujikos, kenken, etc.
Totes les entrades que aniré afegint sobre aquesta temàtica les podreu trobar a la categoria de Jocs.