InfoRMACIÓ

LA IMATGE. UN LLENGUATGE QUE UNEIX
BASES DE PARTICIPACIÓ A LA MOSTRA DE PRODUCCIONS

La Mostra va destinada a afavorir i motivar l’expressió i la comunicació en
l’alumnat tot utilitzant llenguatges alternatius i complementaris
S’adreça a l’alumnat entre els 6 i els 16 anys.

• Cal que el treball sigui fruit d’una tasca col·lectiva. El criteri d’agrupació d’alumnat el
  • determina el centre docent
  • La durada màxima de cada producció és d’entre tres i cinc minuts
  • Totes les produccions cal que tinguin format de vídeo, siguin amb imatge mòbil o fixa.
  • El format de l’arxiu ha de ser .avi
  • Cada producció cal que vagi acompanyada amb la informació següent:

Centre docent, Professor/a responsable, nom dels/les alumnes i nivell acadèmic

• Cada centre docent pot participar amb dues produccions com a màxim, que lliurarà al CRP Ciutat Vella (C/Unió, 28) abans del dia 18 d’abril de 2008, a les 18h
  • El jurat donarà un diploma a cada centre participant i explicarà cada un dels veredictes a què ha arribat. També, triarà 4 treballs que es projectaran a l’acte de Jocs Florals Escolars de Ciutat Vella. Es valorarà tan la tècnica com el contingut, el guió i el treball cooperatiu de l’alumnat.
  • El Jurat estarà format per: Albert Criado, Caterina Caparrós, Tino Serra, Caterina Ferrer

El dia de la Mostra el públic veurà la totalitat de les produccions aportades pels centres.
La Mostra es celebrarà el dia 25 d’abril, a les 10h, a CCD Francesca Bonnemaison.
(Sant Pere més Baix 7, 2ª)
Gener 2008