Seguim avançant en el projecte

Es demana als alumnes que busquin informació a internet. A cada parella de treball se li assignen dues plantes, es repeteixen algunes entre les diferents parelles. Han de buscar a internet i anotar: nom de la planta, característiques (com és?), hàbitat (on viu?). Ho fan en brut, es corregeix i, sobre tot se’ls fa veure que no poden fer còpia literal i de paraules i idees que no entenen. Un cop està revisat, ho passen a net, en bolígraf. Aquesta activitat dura 3 sessions.

Ja tenim els testos. Així que organitzem una sortida amb les famílies per buscar la terra. Anem al darrere de l’escola a agafar-la. Cada parella porta el seu test i col·laboren en omplir-lo. Les famílies ens acompanyen i formen part de l’activitat. Quan hem acabat d’omplir els testos, els hem deixat a la terrassa i hem fet una petita redacció sobre la sortida.

Fa uns dies va ploure moltíssim, la sorra es va sortir dels testos i van quedar plens d’aigua. Després d’una conversa molt interessant, els alumnes vam veure que calia fer els forats per a que sortís l’aigua si plovia molt. Van fer diferents propostes per resoldre el problema, finalment vam decidir que calia demanar ajuda a l’Ivan , el nostre conserge, per buidar els testos i fer els forats per a que no ens torni a passar.

  

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *