Com avaluem?

En el treball per projectes és molt important l’avaluació continuada amb observació diària, anotacions, recull d’informació…

A més nosaltres hem fet servir graelles d’autoavaluació i de coavaluació. També hem utilitzat bases d’orientació i rúbriques. 

Els alumnes elaboren la seva carpeta d’aprenentatge al llarg del projecte. Cada alumne fa un recull de documents (anotacions, anàlisis, reflexions, gràfiques, mapes conceptuals, dibuixos, etc.) que per a ell/a són significatius i importants pel seu aprenentatge. Aquest recull es pot ordenar cronològicament per tal d’evidenciar l’evolució i el progrés dels infants. També serveix per reflectir les estratègies de cada infant per a la indagació, el pensament reflexiu, el rigor i l’anàlisi. El mestre/a pot fer servir la carpeta d’aprenentatge de cada alumne com una nota més de l’avaluació.

Afegim un exemple de graella d’autoavaluació del treball en equip:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *