Com i a on s’obté la informació?
Per equips d’experts han buscat les instruccions de joc del trivial i han jugat amb els trivials elaborats altres cursos. Així poden veure la dinàmica del joc i exemples de preguntes dels diferents àmbits de matèries.
Com es relaciona la nova informació amb els coneixements previs ?
Hauran d’elaborar preguntes i respostes amb targetes de joc de diferents àmbits de matèries . Hauran de escollir les preguntes dels continguts curriculars que hauran vist durant el curs escolar
Com s’autorregulen els alumnes?
Els alumnes s’autoregulen per tenir en compte els diferents nivells d’aprenentatge a partir d’una distribució de tasques a realitzar. Des dels grups d’experts : resoldre com elaborar la capsa, tauler, daus i targetes; fer el disseny artístic ; seleccionar les preguntes de les targetes.
A través del diari s’autoregulen la feina feta per cadascú del grup cada dia i així veure si van assolint els objectius ..
Com documenten els alumnes el propi producte final?
Cada equip elabora un diari de treball de cadascuna de les sessions. Alguns alumnes que fan de periodistes fan el recull de l’experiència en aquest projecte.