Volem millorar la documentació dels projectes PCT i donar a conèixer les activitats que es fan a cada projecte PCT.
Cada projecte té un lloc web propi (sites) on s’han d’especificar programació, materials, pressupostos i tot aquell material documental que es pugui generar durant la duració del projecte (fotos, vídeos, audios, documents…).
Per obtenir un bon resultat de la documentació generada durant la setmana del projecte PCT s’hauran de realitzar les següents accions :
- Dissenyar d’una rúbrica per part dels alumnes abans d’iniciar el projecte on s’especificaran els elements i els criteris d’avaluació que ha de tenir el seu lloc web per a documentar el projecte PCT.
- Dissenyar d’una rúbrica per part dels professorat del PCT determinant les competències digitals.
- El professorat elabora els tres nivells d’assoliment de les competències valorades en el projecte.
- Els alumnes coordinadors reparteixen les diferents tasques que han de documentar al web (sites).
- Fer el seguiment de les tasques i elaboració del sites que documenta el projecte PCT per part de l’alumnat coordinador i del professorat encarregat de cadascun dels PCT.
- Publicar els webs creats, twits… generats durant el projecte PCT a la web del centre per fer una àmplia difusió dels treballs realitzats:
http://www.plamarcell.cat/pct/
https://twitter.com/hashtag/pct2019plamarcell