Planificació. City students & town students. Escola les Aigües.

       CITY STUDENTS & TOWN STUDENTS

           

Aquesta experiència  de georeferenciació es troba emmarcada dins del projecte “City-Town”  impulsat des de l’àrea de llengua anglesa.

Els protagonistes del projecte són els i les alumnes  de sisè de primària dels centres Les Aigües de Cardedeu i Pere IV de Barcelona.

El projecte consisteix a realitzar una activitat  amb alumnat de dos centres d’Ed. Primària de poblacions diferents (Barcelona i Cardedeu).  Serà l’alumnat l’encarregat de crear els continguts per donar a conèixer el seu propi entorn.

Donat que estem vivint uns canvis tecnològics que estan modificant el nostre entorn, hem pensat que calia  aprofitar els instruments que la tecnologia ens ofereix.  L’alumnat que omple les nostres aules concep una altra manera d’interactuar i comunicar-se que va més enllà del llapis i el paper i creiem que  l’escola no pot viure d’esquenes a ella.

Les especialistes en llengua anglesa, la primera cosa que hem fet ha estat decidir com podem treballar les dimensions, competències i els continguts propis d’aquest cicle que el currículum ens marca, utilitzant totes les eines digitals que tenim al nostre abast (tauletes, ordinadors, mòbils, ginys, pissarra digital). Això ha fet decantar-nos per unes estratègies basades en l’alumnat com a creador de contingut rellevant per al seu procés d’aprenentatge. En aquest sentit és molt destacable el paper  de les tauletes per a la creació de documents col·laboratius. Al llarg d’aquest temps hem observat la facilitat dels nostra alumnat per generar propostes didàctiques on l’ús dels dispositius mòbils és significatiu. Els continguts generats es georeferencien a la plataforma Eduloc.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *