La documentació del PCT una part important del projecte
Els alumnes documenten el seu projecte PCT en diferents formats digitals: fotografies, vídeos, documents… Durant la setmana de PCT, l’alumnat ha de programar el seu projecte, pressupostar-lo i cop posat en marxa, han de documentar tot el procés. Sovint són imatges o vídeos que mostren les activitats que fan durant el projecte.
L’alumnat partipant de cada PCT ha de repartir-se les tasques de documentació. En el sites del projecte, ha d’especificar diversos aspectes que tenen a veure amb la realització i la consecució dels objectius que s’han marcat. Així que, una de les tasques importants que ens havíem proposat aquest curs, era que tots els projectes PCT quedessin ben documentats. La documentació de cadascun dels projectes ens portaria a poder avaluar, no només l’assoliment dels objectius que es van programar en iniciar el projecte si no també, les competències digitals assolides pels alumnes.
Com es documenta el PCT?
Els alumnes es distribueixen les diferents tasques que han d’omplir del sites del projecte. Cada PCT ha de copiar la plantilla d’un sites que ja els ve determinada. Ells gestionen què i qui serà l’encarregat/da de fer fotografies, escriure els textos, editar els vídeos, penjar documents, redactar entrades… També han de decidir en quin moment realitzaran l’edició del sites.
Aquí us deixem algunes de les imatges extretes de la documentació de projectes realitzats aquest curs 2018/19:
D’altres projectes, van penjar vídeos que eren valorats com a part de l’activitat final. Visioneu un dels vídeos del PCT CUINA d’enguany:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TeiaUztj2yc[/youtube]
En finalitzar el projecte PCT, els alumnes han de tenir el sites acabat i personalitzat amb tota la informació i documentació que han anat generat durant la setmana que han estat treballant. Aquests sites quedaran recollits a la pàgina de la web del centre a fi de fer-ne difusió de tots els projectes realitzat durant aquest curs 2018/19.