Implementació

Cada tutor/a elaborarà una proposta de prova d’avaluació interna de l’àmbit de llengua catalana i matemàtiques del nivell on està impartint docència enguany. Els mestres especialistes de l’àmbit de llengua anglesa elaboren la seva proposta per a cada grup classe en el que imparteixen docència i els/les mestres que porten a terme llengua castellana elaboren la seva proposta per a cada nivell.

Es proposa una prova de Llengua Catalana i Matemàtiques per Cicle Inicial.

Es proposa una prova de Llengua Catalana, Llengua Castellana, Llengua Anglesa i Matemàtiques per a Cicle Mitjà i 5è.

Els alumnes de 6è quedem exempts d’aquestes proves d’avaluació interna ja que porten a terme l’avaluació de CB del DEGC.

Un cop elaborades totes les propostes ens reunim tot l’equip docent del centre per portar les proves proposades i posteriorment entre tots, valorem la idoneïtat de la prova per al nivell en el que s’ha proposat. Discutim sobre si el que es demana és adequat, quins aspectes caldria millorar, suprimir i canviar.

Un cop hem revisat totes les proves proposades, revisem el producte final després d’introduir les modificacions proposades.

Posteriorment, elaborem la rúbrica d’avaluació de les proves que portarem a terme. Centrades en les dimensions d’expressió escrita llengua catalana i comprensió lectora.

Aquestes proves d’avaluació es portaran a terme seguint la mateixa metodologia de treball diari a l’aula, que en el nostre cas en a través d’un Pla de Treball.

Aquest Pla de Treball és porta a terme en les mateixes dates que els alumnes de 6è porten a terme les proves d’avaluació de CB del DEGC.

Els resultats obtinguts pels alumnes es realitzarà en el propi Pla de Treball un cop l’alumne dona per finalitzada la tasca, de manera que fem una valoració conjunta de la rúbrica i del nivell que ell/ella ho ha assolit. I posteriorment, un cop finalitzat el Pla de Treball, el docent recollirà els resultats obtinguts pels seus alumnes a la graella d’avaluació per fer l’anàlisi de resultats del seu grup i posteriorment l’anàlisi de resultats a nivell de centre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *