ENS AVALUEM

Amb aquest projecte s’ha decidit valorar només les següents competències:

  • CULTURA I VALORS. Competència 3. Qüestionar-se i usar argumentació per superar prejudicis i per consolidar el pensament propi.
    • Una de les activitats que ens ha ajudat a valorar la competència 3 ha sigut l’activitat de rol “És hora de fugir”, que ens permet comprovar si l’activitat ha alterat, i en quin sentit, la idea prèvia que es tenia sobre les persones refugiades i sol·licitants d’asil (o si abans senzillament feien alguna distinció entre persones migrants per motius econòmics i els refugiats i sol·licitants d’asil).
  • MATEMÀTIQUES. Competència 11. Emprar la comunicació i el treball col·laboratiu per compartir i construir coneixement a partir d’idees matemàtiques.
    • La valoració de la competència matemàtica es realitza a partir de la fase 2, on cada alumne ha de presentar un dossier a amb l’anàlisi realitzat de les dades facilitades per l’ACNUR.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *