El passat divendres dia 6 d’abril vam començar el nostre projecte.
En aquesta primera sessió vam ajuntar a tots els alumnes dels tres grups de primer de l’ESO, que participen en el projecte, a la sala polivalent del centre.
Aquesta primera sessió pretenia fer reflexionar als alumnes sobre el que coneixien de Roma i la seva cultura.
En aquesta sessió havíem de visualitzar tres vídeos sobre Roma. Abans de veure els vídeos se’ls va repartir uns qüestionaris sobre aquests.
La finalitat de repartir-los prèviament era que se’ls llegissin i miressin de respondre algunes de les preguntes abans de veure els vídeos per avaluar així quin coneixement previ tenien sobre el tema i que agafessin consciència del que ja sabien.
La sessió va discórrer fluidament i els alumnes es van interessar molt en el tema en descobrir que moltes coses de la nostra vida quotidiana tenen una relació directa amb una cultura que inicialment desconeixien.