Implementació: Què farem amb les troballes de nous coneixements?

Inicialment, s’han desglossat els continguts a treballar durant el trimestre que es fan coincidir amb els interessos de l’alumnat, en la mesura del possible. Respecte als criteris d’avaluació, tot i tenir els específics de la rúbrica, durant el curs vam elaborar criteris genèrics d’avaluació, que fem servir als informes que entreguem a les famílies.

Com que els projectes es treballen des de les diferents  àrees (llengües, matemàtiques, medi…), els alumnes estan constantment transferint els coneixements entre les diferents matèries.

Els alumnes fan recerca a través de llibres de consulta de l’aula, llibres de la biblioteca o de casa, iPads, l’ordinador de la classe, mini-portàtils… d’on obtenen la informació que necessiten. També realitzem xerrades, tallers i sortides relacionats amb els projectes.

Hi ha reunions de coordinació setmanals entre les tutores i l’especialista de llengua anglesa. D’aquesta manera es poden consensuar els continguts i objectius a treballar durant la setmana.  En aquestes reunions determinem quines activitats, experiments durem a terme i com treballarem allò que l’alumnat vol aprendre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *