Les Egipcies Avaluació

Pel que fa a l’avaluació del projecte, hem emprat diferents eines. No obstant,  som conscients que cal revisar i millorar l’aplicació de les eines d’avaluació. Es van utilitzar qüestionaris d’autoavaluació i co-avaluació consensuats amb l’alumnat, però cal perfilar molt més els criteris d’avaluació i assegurar-nos que l’alumnat és conscient en tot moment del seu procés d’aprenentatge. És per això, que tot i que en aquest projecte no el vam dura a terme, hem elaborat un exemple de quadern d’equip-pla de treball per poder utilitzar en nous projectes.

 

L’alumnat va avaluar  el seu propi treball en el grup, el treball del seu grup, i els treballs de cadascun dels seus companys. Després ho van posar  en comú i vam crear debat a l’aula.

 Com s’organitza l’auto i la coavaluació, amb vistes a la millora dels aprenentatges? Amb quins instruments o dinàmiques?  

○     rúbriques

○     dinàmiques de valoració orals.

●     Com s’avaluen les activitats col·lectives i les individuals?

○    autoavaluació i  coavaluació

La dona a l’Edat Antiga Autoavaluació projecte La dona a l’Edat Antiga

○     proves escrites de diferents àrees ( foto exemple prova de medi social)

○     exposicions orals

○     lapbooks

○     power point

○     activitats artístiques

○     recerca d’informació

○     activitats presentades al classroom

 

El quadern d’equip, és un instrument didàctic que pot ser molt útil en els equips de treball cooperatiu, ja que els pot ajudar a organitzar-se cada cop millor. Es tractarà d’un quadern en el que es poden anar afegint fulls. Podria estar format per diferents aspectes:

  • Nom de l’equip i logotip

  • Nom dels membres de l’equip.

  • Càrrec i funcions.

  • Normes de funcionament.

  • Plans d’equip.

  • Diari de sessions.

Quadern de l’equip Coavaluació projecte

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *