Pel que fa a l’avaluació del projecte, hem emprat diferents eines. No obstant, som conscients que cal revisar i millorar l’aplicació de les eines d’avaluació. Es van utilitzar qüestionaris d’autoavaluació i co-avaluació consensuats amb l’alumnat, però cal perfilar molt més els criteris d’avaluació i assegurar-nos que l’alumnat és conscient en tot moment del seu procés d’aprenentatge. És per això, que tot i que en aquest projecte no el vam dura a terme, hem elaborat un exemple de quadern d’equip-pla de treball per poder utilitzar en nous projectes.
L’alumnat va avaluar el seu propi treball en el grup, el treball del seu grup, i els treballs de cadascun dels seus companys. Després ho van posar en comú i vam crear debat a l’aula.
Com s’organitza l’auto i la coavaluació, amb vistes a la millora dels aprenentatges? Amb quins instruments o dinàmiques?
○ rúbriques
○ dinàmiques de valoració orals.
● Com s’avaluen les activitats col·lectives i les individuals?
○ autoavaluació i coavaluació
La dona a l’Edat Antiga Autoavaluació projecte La dona a l’Edat Antiga
○ proves escrites de diferents àrees ( foto exemple prova de medi social)
○ exposicions orals
○ lapbooks
○ power point
○ activitats artístiques
○ recerca d’informació
○ activitats presentades al classroom
El quadern d’equip, és un instrument didàctic que pot ser molt útil en els equips de treball cooperatiu, ja que els pot ajudar a organitzar-se cada cop millor. Es tractarà d’un quadern en el que es poden anar afegint fulls. Podria estar format per diferents aspectes:
-
Nom de l’equip i logotip
-
Nom dels membres de l’equip.
-
Càrrec i funcions.
-
Normes de funcionament.
-
Plans d’equip.
-
Diari de sessions.