LES EGÍPCIES… ens posem en marxa! Però… com?

Els grups estan formats per 4-5 alumnes heterogenis i permanents. En la mesura del possible, s’intenta que el grup estigui format per un alumne que cooperi ( que sigui capaç d’ajudar), un altre que pugui presentar certes dificultats (necessita ajuda) i dos amb un ritme d’aprenetatge adequat a l’edat. Per tal que el treball en equip sigui cooperatiu, cadascun dels membres tenien un ​rol o càrrec​:

COORDINADOR: -Responsable que tots els membres del grup facin les seves funcions i que el treball es desenvolupi de forma correcta. – Sap quina feina ha de fer cada membre de l’equip. – Demana ajuda al docent en cas de necessitat.

– Fa respectar el torn de paraula. – Fomenta la participació.

PORTAVEU: Parla en nom del grup. comunica en veu alta els resultats del treball.

CONTROLADOR DEL TEMPS: ​informa i organitza el temps de treball

CONTROLADOR DEL SOROLL​: s’encarrega que el grup parli en un to adequat.

TASQUES

– LLegeix i explica la tasca o les instruccions que s’han de fer o seguir. – Consensuar el que s’ha de fer, dona idees del que s’ha de fer i com ho faria. – Realització i cerca de la solució. – Finalitzar les dades finals que s’han buscar, i donar una solució grupal. Redactar activitats

○ ​Presentació a l’alumnat de l’eix transversal de l’escola per al curs escolar.

○ ​Realització de propostes per part de l’alumnat i les tutores, contextualitzant els continguts de l’àrea de medi social i diferents festes de l’escola, amb els interessos de l’alumnat per a la realització del projecte, principalment el carnaval (disfressa).

○ ​Decisió del títol del projecte: Les dones a l’edat antiga: egípcies.

○ ​Lectures col·lectives respecte a l’eix per conèixer més les civilitzacions.

○ ​Relacionar activitats anuals característiques del nivell amb el projecte: decoració de la porta, noms dels penjadors, parets del passadís, desig de nadal, detall de la marató, detall de Nadal…)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *