LA VEU DELS ALUMNES

El Projecte FOOD FOR THOUGH ha agradat força.

L’alumnat l’ha valorat molt positivament i han agraït el canvi de metodologia.

Aquí teniu alguns comentaris:

“Penso que el projecte de 2n d’ESO ha estat molt original i divertit. Al principi era molta informació i una manera diferent de treballar, però al final m’he endut una bona experiència.” Martina de 2n E

“L’activitat que més m’ha agradat ha estat la recepta perquè em sembla divertit cuinar per a un treball de l’institut. No és el més habitual.”  Lucía  de 2n D

“Destaco el tema triat, perquè gràcies a l’estudi de l’alimentació podem trobar algun aspecte interessant que pot ajudar a les persones.” Marta  de 2n D

“A mi m’ha agradat molt fer un concurs. És la primera vegada que fem un concurs dins del treball de síntesi. Hem après molt i ens ho hem passat molt bé.” Arnau de 2n B

Durant la recepta em vaig oblidar que estàvem fent un treball. Va ser molt divertit.” Carla de 2n C

El darrer dia, un cop finalitzada l’exposició oral, vam lliurar una enquesta a l’alumnat, on vam poder manifestar els aspectes positius, negatius, millorables i fer propostes.

Algunes conclusions per a la millora del projecte són les següents:

  • El tema de l’alimentació ha agradat. L’alumnat proposa altres temes d’interès, com ara l’esport, les noves tecnologies, els animals o l’assatjament. També han manifestat que voldrien escollir ells el tema.
  • Les tasques que més han agradat són la recepta, l’entrevista i el concurs, tot i que depèn del grup. Han valorat en positiu el treball en equip.
  • L’alumnat prefereix dedicar-hi una setmana seguida. El fet de fer-ho en dues setmanes amb horari partit no ha agradat.
  • Hi ha grups als que els ha costat aquesta nova metodologia, tot i que finalment han pogut adaptar-se i tgreballar amb normalitat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *