El Projecte FOOD FOR THOUGH ha agradat força.
L’alumnat l’ha valorat molt positivament i han agraït el canvi de metodologia.
Aquí teniu alguns comentaris:
“Penso que el projecte de 2n d’ESO ha estat molt original i divertit. Al principi era molta informació i una manera diferent de treballar, però al final m’he endut una bona experiència.” Martina de 2n E
“L’activitat que més m’ha agradat ha estat la recepta perquè em sembla divertit cuinar per a un treball de l’institut. No és el més habitual.” Lucía de 2n D
“Destaco el tema triat, perquè gràcies a l’estudi de l’alimentació podem trobar algun aspecte interessant que pot ajudar a les persones.” Marta de 2n D
“A mi m’ha agradat molt fer un concurs. És la primera vegada que fem un concurs dins del treball de síntesi. Hem après molt i ens ho hem passat molt bé.” Arnau de 2n B
“Durant la recepta em vaig oblidar que estàvem fent un treball. Va ser molt divertit.” Carla de 2n C
El darrer dia, un cop finalitzada l’exposició oral, vam lliurar una enquesta a l’alumnat, on vam poder manifestar els aspectes positius, negatius, millorables i fer propostes.
Algunes conclusions per a la millora del projecte són les següents:
- El tema de l’alimentació ha agradat. L’alumnat proposa altres temes d’interès, com ara l’esport, les noves tecnologies, els animals o l’assatjament. També han manifestat que voldrien escollir ells el tema.
- Les tasques que més han agradat són la recepta, l’entrevista i el concurs, tot i que depèn del grup. Han valorat en positiu el treball en equip.
- L’alumnat prefereix dedicar-hi una setmana seguida. El fet de fer-ho en dues setmanes amb horari partit no ha agradat.
- Hi ha grups als que els ha costat aquesta nova metodologia, tot i que finalment han pogut adaptar-se i tgreballar amb normalitat.