Context i objectius de “Joc de cavallers”

Context del projecte i objectius d’aprenentatge

 El projecte es desenvolupa a 3r d’ESO durant 10 setmanes (8 h. per setmana). Implica un punt de partida de construcció de coneixements o aprenentatge significatiu dels continguts clau i un de final basat en la difusió externa dels aprenentatges adquirits. Ho fa des de dos punts de vista:

  • Producte del projecte per a l’alumne:
    • Supòsit pràctic de la feina feta.
    • Responsabilitat del treball ben fet.
    • Dona sentit al que s’ha après.
    • Visibilitat dels aprenentatges.
    • Treball individual previ i cooperatiu finalment.
  • El producte del projecte per al públic:
    • Difusió externa del treball en les aules.
    • Acte cultural en la ciutat d’artistes no professionals, estudiants amb iniciativa.

Apropament a la cultura des dels seus protagonistes (interacció amb el públic) i als elements del patrimoni local per part d’alumnat procedent en gran mesura d’entorn socioeconòmic desfavorit.

Aquest article s'ha publicat dins de Institut Cornellà, Metodologia i s'ha etiquetat en per mcano226. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Quant a mcano226

Sóc la Marta Caño, vaig estudiar biologia, però el que més m'agrada és l'educació. Ara mateix estic immersa en el món de l'eduació d'adults, però mai se sap on puc acabar, sempre i quan estigui relacionat amb l'educació. Aquest bloc vol ser un espai per compartir reflexions sobre l'educació, la innovació, l'aplicació de les noves tecnologies i com millorar l'aprenentatge de les matemàtiques i les ciències. En definitiva, trobar noves maneres per millorar la meva tasca docent i ajudar en el procés d'aprenentatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *