Escollim el projecte

El tutor i la tutora de primer van preparar tres capses i van posar diferents objectes a cada capsa.

1-ANIMALS: Van posar tres animals, (mar, aire i terra) (Dofí, ocell, elefant) També van posar una capseta petitona d’empremtes de diferents animals i un USB amb alguns sons d’alguns animals.

2-TRANSPORTS: Van posar tres transports (aire, mar i terra) (Vaixell, avió i cotxe), van afegir un mapa i un USB amb el so d’alguns transports.

3-EL COS: Havia un esquelet petit, una porta del ratoncito Pérez, una radiografia i  un USB amb el so del batec del cor.

COM HO FAREM? Els nens i nenes escolliran un dels temes de la següent manera.

Després de veure per grups el contingut de les capses els nens i nenes van escollir el tema sobre el qual els agradaria fer el projecte. Havien de posar en un paper el perquè de l’elecció, o que els agradaria saber. Volíem recollir pistes sobre que és el que més els interessava sobre aquell tema. Una vegada cadascú va omplir el  seu full escrit van anar a la taula de la mestra on ella tenia les tres caixes amagades sota una roba així seria més sorpresa el resultat final. Un cop tots i totes van posar la seva opció es va fer el recompte i vam descobrir quin seria el nostre projecte.

Ja teníem el tema que més curiositat havia despertat en els alumnes, era el cos. Però dins del cos el que més els hi havia encuriosit era el cor. Després d’haver tocat i observat i provat el fonendoscopi la curiositat era saber com s’escoltava el cor, com era el nostre cor.

A partir d’aquesta curiositat vam decidir fer-nos algunes preguntes al voltant del cor, compartint també la informació que ells sabien sobre el cor.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *