Ens endinsem en el “Joc de cavallers” a l’aula

La implementació del projecte es produeix a partir de la definició de diferents fases i elements que es posen en pràctica en cada una:

  • Fase 0: contextualització del projecte a partir de tres tipus de recursos.
    • Presentació amb imatges: l’alumnat es planteja preguntes.
    • Pel·lícula relacionada amb la temàtica. Visualització, debat i treball individual d’un dossier didàctic específic.
    • Textos històrics i literaris contemporanis a l’època.
  • Fase I: treball dels continguts i coneixements necessaris per portar a terme un producte vinculat, intervenció de les tres matèries. Estructura en blocs d’aprenentatge, realització de tasques i prova d’avaluació competencial per avaluar els coneixements.
  • Fase II: contextualització del repte per a l’alumnat a partir d’un encàrrec extern.
  • Fase III: disseny del producte.
    • Escriptura de textos (guions) per a la representació.
    • Disseny i fabricació de l’attrezzo per a la posada en escena.
    • Assaig de les escenes.
  • Fase IV: execució del producte, representacions davant el públic.
  • Fase V: valoració final de producte i procés (treball en equip), auto i coavalaució de l’alumnat, valoració dels docents implicats i experts externs.
Aquest article s'ha publicat dins de Implementació, Institut Cornellà i s'ha etiquetat en per mcano226. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Quant a mcano226

Sóc la Marta Caño, vaig estudiar biologia, però el que més m'agrada és l'educació. Ara mateix estic immersa en el món de l'eduació d'adults, però mai se sap on puc acabar, sempre i quan estigui relacionat amb l'educació. Aquest bloc vol ser un espai per compartir reflexions sobre l'educació, la innovació, l'aplicació de les noves tecnologies i com millorar l'aprenentatge de les matemàtiques i les ciències. En definitiva, trobar noves maneres per millorar la meva tasca docent i ajudar en el procés d'aprenentatge.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *