AVALUEM

Cada sessió de treball acabava amb un registre i valoració del que s’havia fet.

Al final del projecte cada alumne es va avaluar individualment i com a grup.

El dossier que van entregar va esdevenir una carpeta d’aprenentatge ja que cada grup havia de decidir que posar-hi i per què. Per tant, els va obligar a fer una reflexió sobre el que era rellevant i significatiu per la tasca que s’havien proposat.

Va haver-hi també una avaluació entre iguals quan es va fer l’exposició oral en que la resta de la classe opinava tan pel que fa la contingut com pel que fa a la forma.

Finalment, i un cop acabada tota la feina, cada alumne es va haver d’autoavaluar així com avaluar a cada grup.

Per tal, de dur a terme els diferents moments avaluatius se’ls va proporcionar graelles amb uns ítems.

L’element més fluix ha estat l’obtenció de dades objectives del treball individualitzat de cada nen. Si bé hi hagut moment en que es varen poder recollir dades més individualitzades, no ha estat un element present en tot el projecte, la qual cosa cal millorar.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *