Com treballem a l’aula?

El tema principal del projecte és:  En què es diferencien els robots dels humans? A partir d’ aquí, l’eix conductor han sigut un seguit d’ activitats que han permès fer una investigació per donar resposta a la pregunta inicial.

Per nosaltres el treball per projectes té com a objectiu afavorir la creació d’ estratègies d’ organització dels coneixements escolars en relació amb aprendre a prendre decisions, tractar la informació, cercar-la, organitzar-la, interpretar-la,  transmetre-la i comunicar-la… per tal d’avaluar els aprenentatges, el que saben i els seus interessos. És per això pel que l’ alumne ha de ser participatiu i actiu en tot moment  del seu procés d’ aprenentatge.

Tenint en compte aquests aspectes, la  metodologia que utilitzem està basada en la globalització de les àrees. Per això utilitzem diferents espais a l’ aula per realitzar diferents activitats.  No es tracta de dividir les activitats al llarg de les diferents àrees, si no més bé d’ integrar les àrees dintre del projecte.

Així que realitzem activitats d’ expressió oral on compartim materials de casa, descobriments, pensaments propis, informacions… activitats  de llengua i matemàtiquessessions d’educació física, cançons de música i anglès, activitats plàstiques…

Treballem de forma vivencial i experimental a través del joc i el descobriment.  Per tant el paper del mestre és com un acompanyant-guia a través de les activitats per poder realitzar els diferents aprenentatges.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *