AVALUACIÓ FOOD FOR THOUGHT

L’avaluació ha estat un punt complexe de realitzar.

S’han avaluat les següents tasques:

  • Les tasques específiques: Entrevista, Recepta, Mesures Calòriques i Concurs. El professorat ha acordat (mitjançant comissions de treball) els criteris d’avaluació de cada activitat, tenint en compte la part del dossier i la part del producte final.
  • El producte final: El professorat de tecnologia s’ha encarregat d’avaluar la part tècnica de l’enregistrament i cada especialista ha valorat la part corresponent a cada tasca.
  • El dossier: els tutors/es de grup han avaluat l’organització del dossier, la presentació, realització, errades ortogràfiques, etc.
  • L’actitut: els tutors/es han valorat el comportament i l’actitut tant individual com grupal.
  • L’exposició oral: El darrer dia el professorat va avalorar l’expressió oral i la posada en escena del grup. Els/les professionals es van distribuir en tribunals.

Pel que fa a la valoració del projecte, el professorat ha manifestat el següent:

  • L’experiència ha estat molt positiva. El professorat ha treballat en equip i ha pogut compartir experiències i maneres de fer.
  • La implicació dels alumnes i el seu producte final ens ha semblat molt positiva, enriquidora i sorprenent.
  • Ens ha mancat autoavaluació durant el procés. No hem pogut reunir-nos per valorar la situació i potser hauríem modificat algun aspecte. Afecta tant al professorat com a l’alumnat.
  • Ens hem adonat que l’alumnat no sap treballar en equip i està acostumat a tenir tota la feina molt pautada. Els hi costa treballar de manera autònoma.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *