L’avaluació ha estat un punt complexe de realitzar.
S’han avaluat les següents tasques:
- Les tasques específiques: Entrevista, Recepta, Mesures Calòriques i Concurs. El professorat ha acordat (mitjançant comissions de treball) els criteris d’avaluació de cada activitat, tenint en compte la part del dossier i la part del producte final.
- El producte final: El professorat de tecnologia s’ha encarregat d’avaluar la part tècnica de l’enregistrament i cada especialista ha valorat la part corresponent a cada tasca.
- El dossier: els tutors/es de grup han avaluat l’organització del dossier, la presentació, realització, errades ortogràfiques, etc.
- L’actitut: els tutors/es han valorat el comportament i l’actitut tant individual com grupal.
- L’exposició oral: El darrer dia el professorat va avalorar l’expressió oral i la posada en escena del grup. Els/les professionals es van distribuir en tribunals.
Pel que fa a la valoració del projecte, el professorat ha manifestat el següent:
- L’experiència ha estat molt positiva. El professorat ha treballat en equip i ha pogut compartir experiències i maneres de fer.
- La implicació dels alumnes i el seu producte final ens ha semblat molt positiva, enriquidora i sorprenent.
- Ens ha mancat autoavaluació durant el procés. No hem pogut reunir-nos per valorar la situació i potser hauríem modificat algun aspecte. Afecta tant al professorat com a l’alumnat.
- Ens hem adonat que l’alumnat no sap treballar en equip i està acostumat a tenir tota la feina molt pautada. Els hi costa treballar de manera autònoma.