Presentació del projecte de P4

A la classe de P4 de vam iniciar un projecte a partir d’una idea que la mestra tenia el cap, d’un conte i del nom de la classe.

El mes d’octubre vam escollir el nom entre tots i totes i després d’una pluja d’idees i unes converses a la classe, vam decidir dir-nos la classe de Tots els animals.

A més a més un dia la mestra va explicar el conte de l’Aneguet lleig (que forma part de la programació de llengua) i parlant del conte i treballant la comprensió oral vam aprofundir en la idea que els cignes quan neixen són de color gris fosc i quan creixen es tornen blancs i grans. Vam veure que hi ha més animals que són molt diferents quan neixen  que quan es fan grans (capgrossos, cucs de seda…).

A partir d’aquí vam iniciar una conversa sobre si els humans som iguals quan naixem que quan ens fem grans i els vaig proposar que portessin una foto de quan van néixer.

Així vam iniciar pròpiament el Projecte de la nostra classe que encara no té nom perquè esperem trobar-lo a mida que avancem.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *