PLANIFICACIÓ

El motiu del projecte està estipulat en l’ordre de continguts a estudiar a segon de primària en el nostre centre. No es va arribar a definir una gran pregunta eix si no que es va fer una pluja d’idees sobre el que sabien, el que creien que sabien de l’aigua i el que volien saber.

Amb totes les preguntes resultants jo mateixa vaig anar programant les sessions a mida que anaven avançant.

El primer de tot va ser englobar el tema principal en un context d’aprenentatge conegut i establir quines informacions sabien o quines creien saber. Després vam escriure totes les preguntes penjades a la classe per poder veure-les i segons la activitat anar situant-nos en una o l’altre. També ens vam adonar que hi havia moltes iguals o similars, relacionades, equivocades de plantejament ja des d’un inici per intentar establir “bones “ preguntes que ens fessin pensar o investigar.

Com a resultat final es va valorar la idea d’anar a un “Congrés de ciències” que es va portar a terme a la nostra ciutat en el qual finalment ens vam apuntar pensant.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *