Nou curs, nou projecte!

PLANIFICACIÓ

“LES CULTURES DE L’ÍTACA”

 

L’escola cada curs proposa un projecte interdisciplinari. Aquest curs s’ha decidit treballar “Les cultures de l’Ítaca”. Els alumnes, tenint en compte el tema a tractar, trien la manera de treballar-lo.

El punt de partida del projecte a tercer va ser la lectura del conte “El lápiz mágico de Malala” a partir d’aquí vam explicar  que treballaríem  les difrents cultures de la classe.

 

Aprofitant els recursos humans de l’escola, cada classe compte amb una tutora i cotutora. Les dues persones son les encarregades d’acompanyar als alumnes durant tot el projecte, intentant implicar a tots els especialistes.

 

El primer punt a tractar va ser com els agradaria ser avaluats i entre tots van elaborar diverses rúbriques (avaluació individual, en grup i exposicions). Es van fer els grups , per treballar de manera cooperativa, es van repartir els càrrecs i es va decidir  que volien estudiar (arquitectura, educació –escoles, música i balls tradicionals, llengua, indumentària i  moneda).

Planificació:

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *