Què diuen els alumnes a “Visitem el món”?

L’alumnat ha estat l’autèntic protagonista de tota l’experiència al llarg de les diferents etapes.

Els alumnes han estat, en general, molt motivats des del primer moment. No hem passat cap enquesta ni valoració escrita als alumnes, però sí entre els professors involucrats i aquestes són les seves respostes:

Quins creus que han sigut els punts forts del PR?
  • El fet de deixar escollir el projecte ha permès que l’alumnat estigui motivat.
  • La innovació i la implicació de l’alumnat.
  • El producte final els hi ha resultat molt atractiu als alumnes. També el fet que el treball era molt flexible.
  • Els alumnes han treballat amb molta autonomia, diversificant tasques per posar-ho tot en comú
  • Resultat molt atractiu i lluït
  • El tema escollit era atractiu
Quins creus que han sigut els punts febles o a millorar del PR?
  • Els grups d’experts podrien ser més útils si anessin acompanyats de preguntes o punts conductors
  • La coordinadoció entre professors el darrer dia.
  • L’organització del material fugible i per fer manualitats dels alumnes. L’avaluació final del producte final.
  • Els alumnes han tingut la sensació que era una competició entre ells. També la última jornada, haurien de tenir més temps per exposar els estands i no una hora solament per poder tenir les notes posades
  • Implicació de l’alumnat en els diferents rols
  • Poc temps per la presentació final i l’avaluació.
Què faries diferent del PR per al proper curs?
  • Afegir preguntes conductores pels grups d’experts Definir els software per a fer el vídeo, per a fer el tríptic i per a fer el pòster
  • Revisar el calendari i coordinar més eficientment el darrer dia.
  • Dedicar més temps a la última jornada
  • Revisar temporització d’algunes parts
  • No faria els grups d’experts
  • Modificar la sortida fora del centre realitzada

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *