Com treballem a classe els TPP?

Per cada nou projecte, es presenten els objectius d’aprenentatge i el reptes a desenvolupar. Aquests reptes l’alumnat els desenvolupa a partir  d’un material elaborat per professorat que és penjat a la xarxa.

Utilitzem com a suport per conduir el projecte el power point on apareixen els objectius,  tasques, activitats i recursos per fer recerca. A més a més els alumnes disposen d’una taula de seguiment de les tasques proposades.

A mesura que realitzem diferents productes o activitats s’utilitzen check-in i diferents rúbriques per l’avaluació.

Les diferents tasques es realitzen en diferents suports segons l’activitat:

  • Suport digital. Utilitzem el Google Drive, My maps i correu . Es comparteixen els documents entre grups d’alumnes, professor i el correu de TPP.
  • Llibreta de treball.
  • Portafoli, on es guarden els materials més qualitatius.
  • Exposicions orals.
  • Fitxes elaborades pel professorat.
  • Producte final.
  • Sortides de camp.

L’organització de l’aula va funció de l’activitat. Hi ha moments de treball individual i moments de treball en grup.

En els moments de treball en grup l’alumnat es distribueix les tasques i treballa de forma coordinada per a assolir els objectius plantejats. El professorat gestiona l’activitat grupal i guia a l’alumnat en l’elaboració de les tasques.

Sortida Figueró – Projecte Rius.

Producte final – Mural El sistema Solar.

Alumne elaborant maqueta de les capes de la Terra.

Petit grup fent recerca.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *