CREEM EL NOSTRE ESCENARI
Sortim de l’aula plegats, la nostra escola és de barracons i tenim un passadís ben llarg que ens porta a la sala de psicomotricitat, al final del passadís decidim que podrem col·locar les taules, les busquem, les posem a lloc i comencem a parlar, proposen portar les lletres que tenim a la classe i posar-les a la paret, ja tenim l’inici…. fàcilment algú diu que els ocells volen, doncs els penjarem del sostre, un altre que els vaixells van per l’aigua…. tenim clar que cada figura té un lloc especial així que anem a la sala de mestres a la recerca de material que utilitzarem per crear-lo, papers de diferents tipus, celo gruixut, imants, plastilina…
Allà mateix al passadís ho anem muntant!! totes i tots col·laboren, quan tenim l’espai distribuït comencem a penjar i a col·locar les figures que hem fet amb papiroflèxia, cadascú va triant les que vol, no tots buiden les capses, però cadascú va fent la seva aportació. Contents observem el resultat de la nostra feina!!!
En petits grups passem per totes les classes i els despatxos a informar que hi ha una exposició al costat de psicomotricitat i decidim fer una invitació per convidar als pares a entrar a veure-la al migdia o la tarda quan ens vénen a recollir.
Durant dues setmanes tothom qui vulgui podrà gaudir de l’exposició ens sentim satisfets i contents encara que hi ha qui li amoïna no tornar a recuperar les seves produccions… però algú hi troba una fàcil solució: Ara ja sabem fer moltes coses o ens podem ajudar si passa res, les tornarem a fer!!!
En acabar les setmanes ha caigut algun arbre o algun ratolí però tothom la respectat l’espai i nosaltres tornem amb les nostres capses a recollir allò que hem aportat i ha reciclar el que hem utilitzat per crear-la. Tot està en ordre i tots marxen a casa de nou amb les seves capses de sabates plenes de ratolins, granotes, ocells, vaixells, avions…