METODOLOGIA

Presentem la metodologia emprada en el decurs de la implementació del  projecte Reciclem.

AGRUPACIÓ TREBALL A REALITZAR SUPORT OBJECTIUS
Gran grup Debat sobre la petjada de l’home sobre el planeta i  les seves conseqüències -video

– qüestionari reflexió

Crear la necessitat d’un canvi d’actitud de l’home respecte la Natura
Taller realitzat per AMB Powerpoint -Introduir els conceptes de: reduir, reutilitzar i reciclar.

-Conèixer quins residus van a cada contenidor

Passejada per l’Institut i Deixalleria mòbil que es col·loca davant el Centre els dilluns) -Croquis

-Dossier

-Donar a conèixer els diferents Punts de recollida de residus dins l’Institut(contenidors aules i pati, Projecte Apilo. Projecte Olisses)

-Ensenyar funcionament d’una Deixalleria Mòbil

Debat sobre diferents Campanyes Publicitàries relacionades amb el Medi Ambient -Vídeos

-cançons

-Eslògans

-Cartells

-Despertar l’esperi t analític i crític envers una campanya publicitària.
Parelles Buscar informació sobre procedència, relació amb el Medi Ambient ,salut, i formes de reutilitzar, reduir i reciclar   diferents residus. Informació demanada en un qüestionari -ordinador -Saber buscar i entendre la informació demanada en pàgines webs, vídeos

 

Individual Respondre al qüestionari Dossier Individual -Redactar de forma entenedora utilitzant les normes d’ortografia

-Tenir cura de la presentació

Diari d’aprenentatge. En aquest diari l’alumne explicarà, sobre cada activitat, que li va cridar l’atenció i que va aprendre.

També es donarà una nota sobre la seva actitud , tenint en compte el seu esforç i el respecte vers els altres.

Dossier Individual -Prendre consciencia del seu  aprenentatge
Grup cooperatiu Campanya Publicitària. Per realitzar aquest treball els alumnes han de tenir present a qui va dirigida la campanya i quin és l’objectiu

 

Presentació Campanya. Ho faran davant un grup d’alumnes  de 3r o 4t d’ESO.

-ordinador

-mòbil

-cartolines

-retoladors

-plastilina….

-Promoure la imaginació

-Respectar idees de tots els components grup

-Analitzar al grup de persones a qui es dirigeix la campanya.

-Superar les pors al fer una Exposició oral

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *