Avaluació

 

 

 

 

 

 

 

L’avaluació del projecte comprèn la valoració per part del tutor/a de les tasques realitzades i també la valoració que fan els propis alumnes de la seva feina individual i en grup.

Pel que fa l’avaluació de cada activitat, l’alumnat ha disposat d’UN QUADERN DE TASQUES on l’alumnat havia d’explicar i opinar sobre les activitats a realitzar cada dia. Degut a la complexitat i transversalitat del projecte, la rúbrica d’avaluació del projecte(aquesta rúbrica és la plantilla model)  s’ha adaptat a les característiques específiques de cada departament participant. Només era necessari mantenir les ponderacions de cada apartat. Cada departament ha valorat la tasca de recerca i síntesi d’informació o la tasca de realització del producte final segons la importància dins de la recreació.

L’equip docent ha valorat que la participació individual havia de tenir una ponderació menor perquè l’objectiu final del projecte era la recreació històrica i, per tant, la tasca del treball cooperatiu. és precisament aquesta valoració de la tasca individual la que s’ha valorat per mostrar les diferències de note en membres d’un mateix grup.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *