Ens posem en marxa: PLANIFIQUEM!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

A la nostra escola portem un temps reflexionant sobre la nostra tasca educativa i encara ho estem fent, ja que pensem que és la manera d’anar millorant per tal de donar resposta  la nostra tasca educativa.

Millorem les activitats per tal de fer-les més competencials, ens formem per tal de donar resposta als interessos dels nostres alumnes i busquem que ells siguin els protagonistes, intentant fent activitats motivadores i més actives. A Infantil treballem els espais d’aprenentatge, a Cicle inicial hem introduit els racons de llengua, matemàtiques i activitats per al desenvolupament de les Tecnologies per a l’aprenentatges i el coneixement (TAC) per treballar l’autonomia i poder tenir en compte els nivells i estils d’aprenentatge. A Cicle Superior hem introduit el treball de caixes d’aprenentatge.

Així doncs calia posar-nos les piles amb el Treball per Projectes, ja que a partir de preguntes, podriem implicar molt més a l’alumne plantejant activitats i propostes on l’alumne més atònomament pogués resoldre-les culminant amb un producte final.

Amb aquesta premisa l’any passat vam arribar a uns acords que tots i totes havíem de tenir en compte. A l’hora de la veritat, com a claustre ens trobàvem amb dificultats per dur-lo a terme.

Una de les activitats que vam fer dins el grup impulsor va ser una reflexió individual de punts positius i negatius que teníem coma mestres a l’hora de portar un projecte a l’aula. Van sortir reflexions molt bones.

 

 

Com a proposta vam arribar a l’acord de deixar un “Projecte model” , a partir d’un i que entre tots milloraríem, i valoraríem per poder veure les mancances i com es podria millorar.

Aquest projecte es va presentar el curs passat en el Congrés de Ciència

“Del bassal al llac”

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *