Aquest projecte l’he portat a terme com a tutora de 2n de primària íntegrament, només amb alguna col·laboració de la mestra de música i el recolzament si el necessitava de l’equip directiu.
També ha estat possible gràcies a pares i mares voluntaris/es que han vingut a col·laborar en alguna sessió.
L’experiència prèvia que he tingut ha estat la treballada com a co-tutora d’un curs de cinquè i als projectes que es porten a terme a l’etapa d’infantil sent aquests molt més oberts i globals sense necessitat de plasmar en activitats finals els resultats de què es dóna a la classe.
Com a gran repte tenia el poder estudiar l’aigua des de més d’una àrea que la pròpia de medi amb el problema que a matemàtiques treballem amb un llibre de text i és força pautat.
La resta vaig creure que seria possible, i així va ser, doncs com que no tenim llibres de text i vaig poder dissenyar, planificar i organitzar les sessions i activitats segons els objectius que em vaig marcar.
Inclús els i les alumnes van poder continuar amb el projecte amb una substituta per una baixa programada sense problema a l’estar ben planificat i programat.