El projecte s’ha portat a terme durant la segona setmana del mes de juny de 2018.
El projecte es va presentar el dia 12 de juny mitjançant aquesta presentació ppt.
- Organització de les tasques al llarg dels dies
DIA 11 | DIA 12 | DIA 13 | DIA 14 | DIA 15 | DIA 18 | |
9h.
. |
SORTIDA
(solament per als que no han anat de viatge) |
Presentació projecte, objectius,
calendari, organització. FER GRUPS |
Revisar les tasques del dia anterior i distribuir la nova feina
Reunió d’experts (10’30h.) |
Revisar les tasques del dia anterior i distribuir la nova feina
CHECK POINT (tríptic, guió del vídeo, quaderns de bitàcola) |
Planificació final i assignació de les tasques de muntatge.
Reunió d’experts (10’30h.) |
Muntatge final de l’estand.
EXPOSICIÓ ENTREGA dels quaderns de bitàcola i dels fulls d’autoaval. |
PATI | ||||||
11’30 . 13’30 |
Planificació projecte per part dels grups.
Autoavaluació DIÀRIA |
Treball en grup
Autoavaluació DIÀRIA |
Treball en grup
Autoavaluació DIÀRIA |
Muntatges i finalitzar les darreres tasques.
Autoavaluació DIÀRIA |
- Organització del professorat.
El professorat anirà distribuint-se pels diferents espais assignats (aules, tallers, sala d’informàtica) de forma rotativa per procurar resoldre els possibles dubtes que puguin sorgir i per assegurar-se que es treballa amb regularitat i ordre.
Aquí podeu veure imatges de cóm s’ha fet: