Avaluació

 

 

 

 

 

 

L’avaluació del projecte comprèn la valoració per part del tutor/a de les tasques realitzades i també la valoració que fan els propis alumnes de la seva feina individual i en grup.

Per tal d’orientar l’alumnat en la realització de les activitats, els hem proporcionat unes bases d’orientació, i també hem posat al seu abast les  rúbriques de valoració, perquè els servís de guia per realitzar l’activitat adequadament.

Quan a l’autoavaluació, els alumnes l’han realitzat en dos àmbits: l’individual i el de grup. L’autoavaluació individual queda reflectida en la rúbrica Treball cooperatiu – valoració individual i  mitjançant el diari d’aprenentatge. L’autoavaluació individual del grup s’ha fet responent la rúbrica Treball cooperatiu -Valoració en grup.

El professorat ha fet una valoració del treball dels alumnes que té en compte tots aquests aspectes:

Activitats individuals:

  •         Seguiment diari
  •         Exposició oral

Activitats en grup petit:

  • Dossier:
  • Aspectes formals
  • Guions dels blocs i les cues
  • Guió de l’exposició oral
  • Treball cooperatiu
  • Vídeos

Activitats del grup-classe

  • Dossier
  • Vídeo

Hem creat uns llibres d’avaluació per a cada grup, amb la intenció de facilitar al màxim la tasca de qualificació de les diverses activitats i de crear una eina el màxim d’objectiva possible, que reculli la valoració del professorat i l’autoavaluació de l’alumnat.

Tanmateix, en la valoració final del projecte per part de l’equip de professorat que hi ha treballat, s’ha considerat necessari incloure la possibilitat que el tutor/a del grup pogués acabar modificant personalment la nota obtinguda per cada alumne, ja que en alguns casos el resultat matemàtic no reflectia amb prou justícia el seu treball.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *