COM S’ORGANITZA L’ALUMNAT?
Com hem dit en l’entrada anterior Dominion, és un joc de cartes en què cada un dels jugadors intentarà crear la seva pròpia baralla. En el nostre cas partíem del contingut de Cièncie socials, concretament l’època dels descobriments i a partir d’aquest eix – passant per continguts de la resta de màtèries- l’alumnat va crear el seu propi Dominion, que segons el grup i els interessos concrets tenia una temática i un nom diferents.
L’organització:
Per tirar endavant el projecte el grup impulsor vam decidir crear un lloc web on l’alumnat recorria cada dia per tal de dur les tasques endavant.
El primer dia del projecte, que es va realitzar durant una setmana amb horari especial es va presentar la pàgina i es van organitzar els grups (uns 5 equips de 4 o 5 membres per classe). En aquests grups cada membre agafava un rol (coordinador, secretari, moderaror i 2 suplents), cadascun amb les seves funcions.
COM S’ORGANITZA EL TREBALL?
Els diferents grups s’havien de familiaritzar amb la pàgina web del projecte que constava d’una introducció al joc Dominion i una presntació del projecte (a mode d’instruccions i guia) a partir de la qual entraven a l’apartat de les activitats que tenien associats diferent recursos:
· Què farem:
- Treballar en grup
- Aprender la mecànica del joc
- Portar el registre del que fem cada dia
- Investigació històrica
- disseny del joc
- Elaboració del joc
- Presentació del joc