Per recollir l’opinió dels alumnes, els hem fet emplenar un QUADERNS DE TASQUES que els anima a reflexionar sobre la feina feta i a donar la seva opinió sobre el projecte i les activitats proposades.
L’opinió general és que les ha sorprès el projecte. Han hagut de treballar d’una manera molt diferent. Han estat d’acord amb l’agrupament de l’alumnat i en l’especialització de la seva feina. Tot i que hi ha diversitat quant a la valoració de les diferents activitats, l’alumnat ha demostrat un gran interès en la creació del personatge (descripció física i vestuari), però no els ha agradat gaire l’apartat d’elaborar l’stroryboard per recrear la seva escena. Manifesten com a principals dificultats els problemes de connexió a la wifi, la manca de temps per fer bé totes les activitats, i el fet d’haver de treballar fora de l’horari lectiu.
Valoren positivament que el professorat hagi posat al seu abast un ampli llistat de recursos que han hagut de fer servir per cercar la informació per poder donar cos i ànima al seu personatge.
L’aspecte més valorat per tot l’alumnat és la recreació històrica perquè ha demostrat que el treball en equip és molt important per poder fer grans projectes.