Implementació

 

 

 

 

 

 

 

 

En la implementació de les activitats del projecte La justa del BVII ha resultat de gran ajuda la utilització de l’entorn virtual d’aprentatge del centre (Moodle Àgora). En el curs de moodle del projecte, l’alumnat i el professorat han trobat, per a cada dia, la formulació dels objectius, una descripció detallada de l’activitat, el tipus d’agrupament de l’alumnat (individual, grup base, grup d’experts) i enllaços a diferents recursos.

Moodle Projecte La justa del BVII. 2n ESO

Per afavorir l’autoregulació i la documentació del procés d’aprenentatge per part de l’alumnat, s’ha demanat que cada grup de treball elabori un QUADERN DE TASQUES durant els dies de realització del projecte. Aquest quadern de tasques s’havia d’incloure en el dossier d’activitats del projecte amb les activitats realitzades, tant individuals com cooperatives.

Durant la implementació del projecte també ens hem proposat afavorir el treball cooperatiu de l’alumnat. Per promoure la reflexió dels alumnes sobre com havia de ser la seva implicació i col.laboració en les tasques, hem elaborat i compartit amb els alumnes unes pautes de valoració del treball cooperatiu a nivell individual i col.lectiu.        L’ autoavaluació i la coavaluació del funcionament del seu grup de treball s’ha tingut en compte en el moment de determinar la qualificació del projecte.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *