Hola companyes i companys!
Som els mestres del cicle mitjà de l’escola Frederic Mistral de l’Hospitalet de Llobregat. Aquest grup està format pels 4 tutors i l’especialista d’educació física. Som persones que tenim moltes ganes de treballar i aprendre noves metodologies.
Ens hem engrescat en la realització d’un projecte sobre la fotografia i gràcies a les experiències prèvies que tenim de la realització de projectes com per exemple: els noms de la classe, els transports, d’arqueologia, de la civilització romana, la caseta de xocolata…tant a primària com a infantil, ens sorgeixen dubtes de com portar-lo a terme. Però nosaltres, mestres i alumnes, estem engrescats i motivats perquè les noves maneres de treballar són enriquidores per l’alumnat, ja que són aquests els que han decidit allò que volen aprendre.
El projecte que estem portant actualment a terme consisteix en la creació d’una exposició de retrats i autoretrats, relacionada amb el tema del turisme, concretament en els museus, i que fa referència al projecte interdisciplinar de tot el centre.
Us anirem informant de l’evolució i dels dubtes que sorgeixen d’aquest projecte!
ELS MESTRES DE CICLE MITJÀ.