Resum exposició 20 de maig

Objectius d’aprenentatge

Assoliment de les competències transversals: “aprendre a aprendre” i “digital”.

Assoliment de la competència lingüística en la seva dimensió d’expressió oral.

 

Avaluació

Rúbrica de treball globalitzat plasmada a l’informe a les famílies

rubrica

Els ítems no son relacionats als conceptes sinó al procés

Fer rutina del que hem après i de posada en comú en acabar cada sessió

Que he après avui?

Rúbrica d’expressió oral

Prova individual sobre els conceptes investigats.

 

Protagonisme de l’alumne

Definir pregunta o motivació inicial: Quin voleu que sigui el nom de la classe?

Definir producte final

Defensa de temes i posterior votació

Pluja de preguntes sobre el tema i posterior classificació en apartats

Tria dels apartats que volen investigar

Elaboració dels suports on presentar el resultat de la investigació: maqueta i Power Point.

Acotar espais de recerca a Internet.

Adonar-se de que no hi ha tot a Internet de manera literal, s’ha de llegir comprensivament

 

Coordinació del professorat

Formació dels equips d’investigadors seguint un criteri d’heterogeneïtat.

Problemes amb alumnes amb NEE: adaptació a les seves habilitats

Elaboració d’una base d’orientació per fer la presentació de la informació: Power Point

Acotar espais de recerca a Internet.

 

Paper de la comunitat educativa

Rúbrica de treball globalitzat plasmada a l’informe a les famílies

Exposició del Power Point a diverses classes de l’escola i gravació de l’exposició amb vídeo per al projecte Pau Vila TV.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *